h.b.

Geen goede ervaring. Absoluut geen proactieve aanpak. Moest alles zelf aandragen en geen enkele juridische optie ontvangen. Ervaren als snel een compromis sluiten met tegenpartij om ervan af te zijn.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, We vinden het jammer dat je de samenwerking op deze manier hebt ervaren. We waarderen de mening van onze klanten en bedanken je dus van van harte voor deze feedback.
Vriendelijke...
Petra

r.l.

Ik ben bizonder goed geholpen bij de afhandeling van mijn schade. Chapeau

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de jurist. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan de collega in het bijzonder dan ontvang ik... Goedemiddag, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de jurist. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan de collega in het bijzonder dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van compliment.
Linda

j.m.

Ik heb goede ervaringen met DAS. Telefonisch en schriftelijk duidelijk uitleg van juriste gehad.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling!
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en dat de uitleg duidelijk was.
Hartelijk dank voor het delen van je review en je...
Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling!
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en dat de uitleg duidelijk was.
Hartelijk dank voor het delen van je review en je aanbeveling.

l.b.

DAS heeft ons in eerste instantie goed geholpen met een deskundige. Na een aantal weken niets gehoord te hebben, zelf contact opgenomen. Bleek dat DAS ons niet verder kon helpen en we maar naar een... DAS heeft ons in eerste instantie goed geholpen met een deskundige. Na een aantal weken niets gehoord te hebben, zelf contact opgenomen. Bleek dat DAS ons niet verder kon helpen en we maar naar een externe advocaat toe moesten. We voelde ons erg in de steek gelaten.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We vinden het jammer dat je het op deze manier hebt ervaren. We waarderen de mening van onze klanten en komen hierover graag met je in contact om je... Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We vinden het jammer dat je het op deze manier hebt ervaren. We waarderen de mening van onze klanten en komen hierover graag met je in contact om je feedback te bespreken. We ontvangen hiervoor graag het dossiernummer via: webcare@das.nl
Damita

r.d.h.

De DAS klantenservice is ondeskundig, vervelend en stuurt je het bos in. Als je dat vergelijk met de service van de deskudinge die je uiteindelijk helpt, dan is dat een wereld van verschil. Daarover... De DAS klantenservice is ondeskundig, vervelend en stuurt je het bos in. Als je dat vergelijk met de service van de deskudinge die je uiteindelijk helpt, dan is dat een wereld van verschil. Daarover heb ik niets dan goeds te melden en ben ik in alle opzichten zeer tevreden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je review.
Wat goed dat je zo tevreden bent met de deskundige die de zaak uiteindelijk heeft opgepakt.

f.b.

Eind vorig jaar heb ik contact opgenomen met DAS vanwege een probleem met een aannemer. De medewerker die ik aan de telefoon had was zeer vriendelijk, begripvol en hulpzaam. Daarna was het alleen... Eind vorig jaar heb ik contact opgenomen met DAS vanwege een probleem met een aannemer. De medewerker die ik aan de telefoon had was zeer vriendelijk, begripvol en hulpzaam. Daarna was het alleen maar beter geworden toen ik via DAS on Demand in contact kwam met een advocaat. Helaas is ons probleem nog niet opgelost, maar dat heeft niet aan DAS gelegen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een superbeoordeling!
Mooi om te lezen dat je zo blij bent met ons.
Goedemiddag, wat een superbeoordeling!
Mooi om te lezen dat je zo blij bent met ons.
Wil je dat ik dit compliment doorgeef aan de betreffende collega dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl
Hartelijk dank voor het delen.

t.p.j.

De snelheid en de kundigheid waren heel goed.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Dank je wel voor de mooie 10 die je ons het gegeven en voor het delen van je beoordeling.
Vriendelijke groeten,...
Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

m.v.w.

We hadden een aangename ervaring met ons advocaat

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Ik vind het fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad. Kunnen we deze mooie woorden delen met de collega met wie je een aangenaam contact... Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Ik vind het fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad. Kunnen we deze mooie woorden delen met de collega met wie je een aangenaam contact hebt gehad? Stuur dan een mail naar webcare@das.nl o.v.v. het dossiernummer en “compliment”.
Damita

l.s.

Ontzettend tevreden met de snelheid waarmee mijn probleem werd opgepakt. Mijn werkgever gaf aan dat ik binnen 3 dagen mijn VSO moest tekenen, maar mevrouw Frankevijle heeft ervoor gezorgd dat we een... Ontzettend tevreden met de snelheid waarmee mijn probleem werd opgepakt. Mijn werkgever gaf aan dat ik binnen 3 dagen mijn VSO moest tekenen, maar mevrouw Frankevijle heeft ervoor gezorgd dat we een weloverwogen keuze konden maken. Over de totale onderhandelingen ben ik meer dan tevreden!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, super om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met onze oplossingen.
Dank je wel dat je deze mooie beoordeling met ons hebt willen delen.
Wil je...
Dank je wel dat je deze mooie beoordeling met ons hebt willen delen.
Wil je dat ik een compliment stuur naar de behandelaar? Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer

s.g.

Zonder dienstverlening betalen!

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u niet tevreden bent. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Als u een bepaalde dienst van DAS On Demand afneemt, bent u verplicht om de kosten hiervan te betalen. Ook als u na de start van de werkzaamheden besluit om geen gebruik meer te maken van onze diensten. We zullen bekijken hoe we dit in de toekomst nog duidelijker kunnen communiceren aan onze klanten.