s.v.s.

Vriendelijke en snelle reacties. Echter kon ik niet geholpen worden aangezien ik geen lineaal langs de platen waarover ik gestruikeld ben heb gehouden. Vergaand bewijs, terwijl het gat duidelijk... Vriendelijke en snelle reacties. Echter kon ik niet geholpen worden aangezien ik geen lineaal langs de platen waarover ik gestruikeld ben heb gehouden. Vergaand bewijs, terwijl het gat duidelijk zichtbaar was. Jammer.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat wij snel en vriendelijk zijn met reageren. Jammer dat we niet het resultaat hebben kunnen bereiken waar je op hoopte.
Ik ga ervan uit dat wij je een volgende...
Ik ga ervan uit dat wij je een volgende keer beter kunnen helpen.
Sacha

e.r.

Betrokken en professioneel

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een prachtige score! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dankjewel voor de mooie complimenten en de aanbeveling!
Als we dit mogen delen met een specifieke collega...
Als we dit mogen delen met een specifieke collega dan ontvang ik graag het dossiernummer via webcare@das.nl o.v.v. compliment, dan zorgen wij dat het bij de juiste persoon terechtkomt.
Petra

a.y.

Wij zijn tevreden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Het is fijn om te zien dat we te maken hebben met een tevreden klant.
Mocht je ons weer nodig hebben dan hopen we op àlle onderdelen 5...
Mocht je ons weer nodig hebben dan hopen we op àlle onderdelen 5 sterren te scoren!
Damita

m.d.b.

Nog te vroeg om goed te beoordelen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een tussentijdse beoordeling achter te laten.
Veel succes met het vervolg van je zaak. Hoop dat we deze met een positief resultaat kunnen afronden.

t.p.

Erg tevreden goede adviseur.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat super dat je zo tevreden bent en goed advies hebt gekregen. Je hebt ons een prachtige score gegeven waar we heel blij van worden. Dank je wel hiervoor.
Vriendelijke...
Brenda

y.d.v.

Komt geen steek verder , bel afspraken worden niet gedaan

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw aangemelde zaak.
De zaak is aangemeld voor onze afdeling On Demand. Dit is voor cliënten die niet bij ons verzekerd zijn.
U bent wel voor de rechtsbijstand verzekerd en daarom is het dossier overgedragen naar een andere afdeling.
De behandelaar van uw dossier neemt volgende week contact met u op.

w.s.

Zeer positief en goed geholpen.
Zeer positief en goed geholpen.
Omdat we er verder geen zaak van gaan maken zou ik een deel gecrediteerd krijgen maar dat is nog niet gebeurd....vandaar een 2 voor snelheid, de factuur kreeg ik supersnel, de credit blijft wachten.......

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat we je goed hebben kunnen helpen.
De reactie met betrekking tot de creditnota heb ik voor je nagevraagd....
De reactie met betrekking tot de creditnota heb ik voor je nagevraagd. Het bedrag wordt maandag 5 juni 2023 uitbetaald.
Onze excuses voor de vertraging.

j.b.

Zeer goed.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt.
Bedankt voor je mooie beoordeling en het delen hiervan.
Het...
Bedankt voor je mooie beoordeling en het delen hiervan.

a.v.

Prima advies tegen scherpe prijs

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dank je wel voor de mooie beoordeling die je ons hebt gegeven! Hier zijn we erg blij mee.
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor het delen...
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor het delen hiervan.

a.w.

Heel prettige ervaring gehad met jurist dhr. Schulting. Hij was deskundig en nam de tijd om mij de procedures toe te lichten. Ondanks dat ik DAS liever niet nodig had gehad kijk ik positief terug... Heel prettige ervaring gehad met jurist dhr. Schulting. Hij was deskundig en nam de tijd om mij de procedures toe te lichten. Ondanks dat ik DAS liever niet nodig had gehad kijk ik positief terug over de procedure richting de rechtszaak en de rechtszaak zelf.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, super om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met de jurist en zo tevreden bent geweest over de behandeling van jouw zaak. Hartelijk dank voor het delen van deze mooie... Goedemorgen, super om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met de jurist en zo tevreden bent geweest over de behandeling van jouw zaak. Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review.
Ik zal dit compliment aan hem doorgeven.
Astrid