m.h.

Kundige advocaat. Wel had ik iets meer initiatief verwacht.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je een kundige advocaat had en dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk dank voor de mooie cijfers en de aanbeveling.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor de mooie cijfers en de aanbeveling.
Sacha

c.v.r.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Fijn om te zien dat je zo tevreden bent.
Leo

m.p.

Ik vond het fijn. Er werd meegedacht over een goede oplossing voor het probleem.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent over het contact met onze afdeling. Hartelijk dank voor het delen van je review.
Linda

e.k.

De jurist had de case niet goed gelezen, het leek alsof ze snel alles wilde afhandelen. Er werd niet eens tijd voor me genomen. De oplossing die ze me gaf, was slecht. Ik ben uiteindelijk zelf met... De jurist had de case niet goed gelezen, het leek alsof ze snel alles wilde afhandelen. Er werd niet eens tijd voor me genomen. De oplossing die ze me gaf, was slecht. Ik ben uiteindelijk zelf met een betere oplossing gekomen... ik vond het teleurstellend om hiervoor te betalen en raad de dienst die ik toen heb afgenomen niet aan, aan anderen...

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je reactie. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen de feedback dan ook ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de... Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je reactie. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen de feedback dan ook ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van DAS. De afgenomen dienst ’30 minuten sparren met een jurist’ is beperkt qua tijd en mogelijkheden (geen bestudering van stukken) maar we hopen altijd een passende en juridisch haalbare oplossing aan te reiken.
Teamleider DAS On Demand
Suzanne Mollee-Wijga

s.v.d.w.

Uitstekend

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je uitstekende review! Daar zijn we blij mee.
Irene

b.l.

Ik heb het persoonlijke contact gemist, alles digitaal en via de telefoon bespreken met een jurist die voor mij een conflict aan gaat geeft voor mij een onpersoonlijk tintje.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor je review. Jouw mening is waardevol voor ons, we vinden het jammer dat je het op deze manier hebt ervaren. We dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel en nemen je... Goedemorgen, bedankt voor je review. Jouw mening is waardevol voor ons, we vinden het jammer dat je het op deze manier hebt ervaren. We dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel en nemen je feedback ter harte.

p.h.

De jurist die mijn casus behandelde nam dit zeer deskundig op met alle begrip voor de situatie en heeft dit naar volle tevredenheid tot een goed einde gebracht.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van deze positieve review.
Vriendelijke groeten,...
Irene

z.a.

I was very pleased of the service from my contact person at DAS. Fast response, friendly consultation and helpful suggestions. Thank you very much for your great service.

Reactie DAS On Demand:

Goodafternoon, how nice that you are statisfied with our services.
Many thanks for the 5 stars and your recommendation!
Friendly regards,
Antoinette

j.v.n.

Snelle analyse van de zaak en ook succesvol in ons voordeel afgewikkeld

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor de terugkoppeling, Goed om te lezen dat de zaak vlot en met een goed resultaat is afgerond.
Fijn dat je dit met ons deelt.
Het...
Fijn dat je dit met ons deelt.

d.b.

Ik heb het gevoel dat ik ontzorgd ben. Ondanks dat ik zelf ook dingen moest regelen is alles duidelijk gecommuniceerd, zowel inhoudelijk als planningstechnisch.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn om te lezen dat we je hebben kunnen ontzorgen en dat je tevreden bent over de duidelijke wijze waarop de zaak is behandeld.
Dank je wel dat je deze mooie woorden met ons hebt...
Dank je wel dat je deze mooie woorden met ons hebt willen delen. Hier zijn we erg blij mee!
Joke