a.n.

Mijn ervaring is goed tot zeer goed. Vooral de snelheid en terugkoppeling was perfect. De instructies over indienen dossier en verdere verloop van het traject kunnen duidelijker. Ik ben een man, dus... Mijn ervaring is goed tot zeer goed. Vooral de snelheid en terugkoppeling was perfect. De instructies over indienen dossier en verdere verloop van het traject kunnen duidelijker. Ik ben een man, dus in dit geval de heer Nijman.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat jouw ervaring tot nu toe zeer goed is geweest.
We nemen je feedback ter harte ter verbetering van onze dienstverlening.
Vriendelijke groeten,...
We nemen je feedback ter harte ter verbetering van onze dienstverlening.
Joke

s.h.

Fijne persoonlijke benadering

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van deze review. Ik heb begrepen van mijn collega dat het niet helemaal goed gegaan is met de score en dat wij wel degelijk te maken hebben met een tevreden... Goedemiddag, bedankt voor het delen van deze review. Ik heb begrepen van mijn collega dat het niet helemaal goed gegaan is met de score en dat wij wel degelijk te maken hebben met een tevreden klant. Fijn dat er nog contact hierover is geweest.
Linda

g.v.d.w.

Goede inzet juridisch medewerkster naar onwillige tegenpartij.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inzet van onze juridisch medewerkster. Als je wilt dat wij je compliment aan betreffende medewerkster... Goedemiddag, bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inzet van onze juridisch medewerkster. Als je wilt dat wij je compliment aan betreffende medewerkster doorgeven dan kun je een e-mail sturen met je dossiernummer naar webcare@das.nl o.v.v. compliment.
Bianca

t.r.

Heb een halfjaar met uw adviseur mogen 'samenwerken'. Hij is een topper. We hebben elkaar, om redenen, niet kunnen spreken, maar frequent telefonisch- en mailoverleg verliep uitstekend. Al... Heb een halfjaar met uw adviseur mogen 'samenwerken'. Hij is een topper. We hebben elkaar, om redenen, niet kunnen spreken, maar frequent telefonisch- en mailoverleg verliep uitstekend. Al met al ook een zeer acceptabele uitkomst. Chapeau voor voor Fabrice!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een mooie complimenten geef je! Fijn dat je zo tevreden bent met de behandeling van jouw dossier.
Als we dit mogen delen met de betreffende collega dan kan je een mail, met...
Als we dit mogen delen met de betreffende collega dan kan je een mail, met daarin je dossiernummer, sturen naar webcare@das.nl o.v.v. compliment.
Wij zetten deze review dan graag voor je door.

n.e.c.p.

Onze Adviseur was Burak hele duidelijk man !

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dankjewel voor de 5 sterren en deze mooie positieve review! Fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent en ons ook aanbeveelt.
Als we dit mogen delen met de desbetreffende collega...
Als we dit mogen delen met de desbetreffende collega dan ontvang ik graag een mail met daarin je dossiernummer via webcare@das.nl o.v.v. compliment.

s.r.

Goede service

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, ik word blij van jouw prachtige beoordeling! Wat fijn dat we op alle punten maximaal scoren😃
Het wordt gewaardeerd dat je even de tijd hebt genomen om dit met ons te...
Het wordt gewaardeerd dat je even de tijd hebt genomen om dit met ons te delen.

t.z.

Ondanks dat het door omstandigheden aan beide kanten een tijd geduurd heeft, ben ik heel tevreden met hoe het gelopen is en blij met het eindresultaat!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze On-Demand hulp en het behaalde positieve eindresultaat!
Dankjewel dat je deze mooie beoordeling met ons hebt gedeeld.
Vriendelijke...
Dankjewel dat je deze mooie beoordeling met ons hebt gedeeld.

a.h.

Jammer dat je premie betaald en niet helemaal geholpen kan worden (polis voorwaarden)en doorverwezen wordt naar DAS Demand waar uiteindelijk (na het versturen van een brief van 500 Euro)gezegd wordt... Jammer dat je premie betaald en niet helemaal geholpen kan worden (polis voorwaarden)en doorverwezen wordt naar DAS Demand waar uiteindelijk (na het versturen van een brief van 500 Euro)gezegd wordt dat ik in mijn gelijk sta maar dat ik dan een rechtzaak moet beginnen die duur is en waarschijnlijk door de tegenpartij niet betaald wordt.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat jammer dat de brief niet het gewenste effect had en je een procedure zou moeten starten om je gelijk te halen. Maar dankjewel dat je ons beoordeeld hebt met een mooie... Goedemorgen, wat jammer dat de brief niet het gewenste effect had en je een procedure zou moeten starten om je gelijk te halen. Maar dankjewel dat je ons beoordeeld hebt met een mooie 8.
Teamleider DAS On Demand
Suzanne Mollee-Wijga

m.b.m.

Goede en makkelijke communicatie .....

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten. Fijn om te zien dat je zo tevreden bent.
Vriendelijke groeten

j.s.

Het algeheel viel me zwaar tegen, er werd veel gevraagd omtrent aanleveren documenten en naar mijn mening niet veel mee gedaan.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben... Goedemorgen, hartelijk dank je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan hoop ik dat wij je wel naar tevredenheid kunnen helpen.
Linda