w.v.b.

Bijzonder goed

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder dan ontvang ik graag je dossiernummer via:... Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review.
Linda,

c.v.g.

Soms wel traag

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag bedankt voor deze beoordeling en voor je aanbeveling. Fijn dat je onze dienstverlening beloont met een mooie tien.
Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, dan gaan we voor de...
Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, dan gaan we voor de maximum score op alle onderdelen!
Damita,

c.s.

Super tevreden, ben erg fijn geholpen door DAS. Snelle service, goed advies en vriendelijke juriste. Gewoon top!

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wij gaan altijd voor de hoogste score, hoe fijn is het om te zien dat we geslaagd zijn in onze missie! Mag ik deze mooie woorden doorgeven aan de juriste die jou zo goed heeft geholpen?... Goedemorgen, wij gaan altijd voor de hoogste score, hoe fijn is het om te zien dat we geslaagd zijn in onze missie! Mag ik deze mooie woorden doorgeven aan de juriste die jou zo goed heeft geholpen? Stuur dan een mail naar webcare@das.nl onder vermelding van het dossiernummer.
Damita,

e.h.

Persoonlijk en duidelijk.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van deze mooie beoordeling en score.

m.t.h.

DAS prima .. vervolg jammer

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je een prima ervaring hebt gehad met DAS. Jammer dat het vervolg niet naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor het delen van deze review.
Vriendelijke groeten,...

a.d.h.

Inhoudelijk goed, snel en to the point. Ze zijn er als je ze nodig hebt.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn dat we voor je klaarstaan als je ons nodig hebt. Ik wil je bedanken voor je positieve feedback en voor je aanbeveling.
Damita
Het Webcareteam van...
Damita

f.v.l.

Rechtvaardig en staat voor de cliënt en niet voor de tegenpartij

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een mooie score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van deze positieve review.
Vriendelijke...

j.b.

Top

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een TOP beoordeling en score geef je ons. Hier worden wij blij van. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Vriendelijke...

r.l.

Dhr. Matadin was een kundig man en een zéér prettig gesprekspartner.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor dit mooie compliment en de vijf sterren.
Top!
Ik geef dit door aan mijn collega.
Sacha
Het Webcareteam van DAS.

d.b.

Erg deskundige hulp, met een vriendelijke & meedenkende

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie woorden en score. Hier worden wij blij van. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder, dan ontvang ik graag je... Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie woorden en score. Hier worden wij blij van. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder, dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.