Verloop van dienst

Fam. van Wijk / Veenendaal

Snel de problemen aan mijn dak opgelost. Zeer toegankelijk. Netjes. En duidelijke uitleg en controle. Zeker aan te bevelen in het land met 1001 "dakexperts".

Duidelijke constatering en uitleg van het probleem en de aanpak. Zeer toegankelijke medewerkers.

C.J. Nyqvist

Vakwerk! Zeer snelle service, goede en redelijke prijzen en plezierige vakmensen/uitvoerders. Wij zijn heel tevreden en kunnen deze mensen van harte aanbevelen!
Chris & Anneke Nyqvist, Utrecht.

Ziad

Dit bedrijf is bij ons geweest om inspectie te doen en prijsopgave te geven. Goed uitleg en nette prijs. Helaas kunnen wij het werk niet door hUn laten maken omdat we plotseling geld moeten... Dit bedrijf is bij ons geweest om inspectie te doen en prijsopgave te geven. Goed uitleg en nette prijs. Helaas kunnen wij het werk niet door hUn laten maken omdat we plotseling geld moeten overmaken voor ziekenhuiskosten. Afspraak is telefonisch geannuleerd, ze deden niet moeilijk over en tonen begrip voor ons situatie.
Een aanrader!

Goede communicatie, nette mensen. Klantvriendelijk.

Irma

Afgelopen maandag dakvorsten vastgezet en schoorsteen gemaakt. Prima informatie open en eerlijk. Prima bedrijf en werknemers leveren goed en snel werk. Prettig in omgang. Zeker een aanrader.

Open en eerlijk, snel .

Super snelle service van Evert. Betrouwbaar en vriendelijk.

Direct een afspraak maken en snelle service.

J.H. de Vos

Glasheldere prijsafspraken. Vakwerk geleverd ze komen de afspraken na. Ik beleef ze van harte aan.

Glasheldere prijsafspraken.

Nota met voorbedrukt het rekeningnummer.

J.H. de Vos

Glasheldere prijsafspraken.

Nota met voorbedrukt het rekeningnummer.

Joanne

Snelle service, degelijk vakmanschap en goede uitleg

ouderwets vakmanschap

nee

Na aanvraag voor offerte van ons dak, eerlijke feedback gekregen dat vervangen voorlopig nog niet nodig was.

Eerlijk, geen dubbele agenda.

Ik had een zware lekkage huis. Evert kwam de lekkage bekijken en wist gelijk hoe dit op te lossen. De volgende dag werd e.a. gemaakt, en er werd 20 jaar garantie gegeven op papier. Bij de eerst... Ik had een zware lekkage huis. Evert kwam de lekkage bekijken en wist gelijk hoe dit op te lossen. De volgende dag werd e.a. gemaakt, en er werd 20 jaar garantie gegeven op papier. Bij de eerst volgende zwarte regenbui bleek er helaas helemaal niets opgelost. Het lekte weer net zo hard als daarvoor. Ik belde Evert en die kwam de week daarop direct kijken. Toen bleek de 20 jaar garantie niets waard te zijn, want de eerdere oplossing bleek niet juist, en deze had ook niets geholpen. (koste wel 780,- euro) Om het goed op te lossen, moest er nu folie over mijn dak gespannen worden (alle pannen eraf en weer erop ) tegen een hele forse meerprijs. Wel mocht ik de eerder gemaakte faktuur dan verrekenen. Het vertrouwen in Evert was ik volledig kwijt, daar zijn eerste advies niet meer bleek dan een wasse neus, en de tweede oplossing ruim 4 x zoveel koste dan zijn oorspronkelijke offerte. Ik zou ze bij een serieus technisch probleem, zeker niet aanbevelen.

ze zijn goed bereikbaar, bellen ook terug

Niet proberen makkelijk geld te verdienen met lapmiddelen, maar direct serieus je verdiepen in de klacht