Verloop van dienst

B Bulbul

Goed team van mensen met kennis en erg ervaring. Erg tevreden met service, die ze bieden.

Denken mee. Doen niet moeilijk over wat extra service. Komen met genoeg mensen.

Weijig verbeter punten.

A. Mnatsian

Heel netjes, snel behandeld en gerepareerd, en nog 20 jaar garantie.
Zeer tevreden.

Na een lekkage bij de buren bleek ook ons dak niet helemaal in orde te zijn. De volgende dag werden de nokvorsten opnieuw gelegd en kan ons dak er weer tegenaan. Vriendelijke mensen die alles netjes... Na een lekkage bij de buren bleek ook ons dak niet helemaal in orde te zijn. De volgende dag werden de nokvorsten opnieuw gelegd en kan ons dak er weer tegenaan. Vriendelijke mensen die alles netjes hebben achtergelaten.

Netjes achtergelaten, snel geregeld, vriendelijke mensen

Wigard

Door de storm was een nokpan van mijn dak gewaaid. Dezelfde dag waarop ik belde kon al iemand langskomen en de volgende dag vond de reparatie al plaats. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

prettig contact, goede afspraken, goed werk

floris

Namen snel na mijn aanvraag contact op om langs te komen. Duidelijk en open over de werkzaamheden welke prima en op korte termijn zijn uitgevoerd.

Snelle reactie en actie.

L. Heilijgers

Na een uitvoerige dak-renovatie bleek na enige tijd toch nog lekkage op te treden. De mannen kwamen meteen opdraven,
hadden een klein gaatje over het hoofd gezien. Dit is onmiddelijk netjes...
hadden een klein gaatje over het hoofd gezien. Dit is onmiddelijk netjes verholpen binnen de garantie. Goede service dus.

Snelle reaktie

iets meer uitgesplitste nata

Gerard de Groot

Behoorlijke klus. Ene dag gebeld, de volgende dag al een offerte en de week daarna alle reparaties uitgevoerd.

Snelheid, zeker in een tijd dat een loodgieter of dakdekker lastig is te vinden.

Klantcontacten gaan tijdens het werk door. Maak afspraken voor offertes of nazorg aan het begin of het eind van de werkdag. Minder onrustig.

Thomas Van Vliet

Perfecte service, snel, vriendelijk en meedenkend. Raad ze iedereen aan!

Communicatie, snelheid, flexibel

E.v.Anrooij

Ik heb een hele goede ervaring

Ondanks de extreme kou was niks hun teveel

dat zou ik niet weten het waren allemaal hard werkende mensen en vriendelijk

R. Van de Haar

Opgebeld voor het maken van een afspraak voor mijn schoorsteenkap, geconstateerd dat hij weg was. Gelijk een nieuwe kap geplaatst en deze man zag tevens dat door storm mijn nokpannen los lagen. Paar... Opgebeld voor het maken van een afspraak voor mijn schoorsteenkap, geconstateerd dat hij weg was. Gelijk een nieuwe kap geplaatst en deze man zag tevens dat door storm mijn nokpannen los lagen. Paar dagen later konden ze de nokpannen al vastleggen top geregeld vakmensen

Gedegen kennis van zaken, en pinnen is pima geregeld hoef je nietmet een zak geld te zitten.