Verloop van dienst

J.M. Koster

Prima bedrijf, dat snel ons dak voorzag van een nieuwe laag. Klantvriendelijke aanpak en goede prijs/kwaliteit.

Snelle actie!

Na vele jaren van ellende met losliggende dakpannen eindelijk een definitieve oplossing voor dit probleem dankzij dakrenovatie.

Complimenten voor Evert en zijn team! Superservice is er geleverd bij ons. Meedenkend, punctueel, hardwerkend team zijn de absolute sterke punten van dit bedrijf.

Goede service en ze waren er snel bij toen het dak weer ging lekken ondanks hun eerdere reparatie. Vervolgens kosteloos volledig dak van dakkapel opnieuw gemaakt. Helemaal top.

Snelle en vriendelijke service

Heilijgers

Lekkages zolder; vakkundig en netjes verholpen, transparante en correcte benadering vd vakmensen vs klant.
Heilijgers, Utrecht

snelle reactie na hulpvraag

iets meer uitgesplitste offerte

Na de storm van 3 januari jl. hadden we de hulp ingeroepen van Dakrenovatie Nederland, naar aanleiding van een goede ervaring vorig jaar. Ook nu weer kwam Evert al de volgende dag om alle pannen... Na de storm van 3 januari jl. hadden we de hulp ingeroepen van Dakrenovatie Nederland, naar aanleiding van een goede ervaring vorig jaar. Ook nu weer kwam Evert al de volgende dag om alle pannen snel weer op het dak te leggen. Zijn advies was om de pannen langs de randen van het zeer steile dak en de dakkoepels vast te zetten met flexibel kit. Hij heeft daarvoor ter plekke een offerte gemaakt en na accordering onzerzijds is hij de week daarna met drie man sterk teruggekomen om pannen op kwetsbare plekken vast te zetten. Het was wel een behoorlijk bedrag wat we moesten betalen, maar uiteindelijk redelijk. De mannen waren heel netjes, vuile schoenen uitgedaan en hard gewerkt. We kregen 20 jaar garantie en de toezegging om als er toch pannen af zouden waaien, het kosteloos gemaakt zou worden. Toen kwam de tweede januaristorm op 18 januari, waarbij er weer een aantal pannen afgewaaid zijn. Evert en Matthew hebben dat vandaag inderdaad kosteloos gerepareerd, ze zijn hun belofte nagekomen.

Snelle service en ze komen hun belofte na.

Nandy Sluijter

Vorige week was er die hevige storm met als gevolg dat er een hele batterij dakpannen los lagen op ons dak.
Gelukkig had uw bedrijf nog een mogelijkheid om die dag ons dak te inspecteren om vervolgens paar dagen later
ons dak te komen repareren. Wat ik prettig vond is dat de werknemer heel klantvriendelijk was en ons prima
uitlegde hoe de reparatie zou gaan plaatsvinden. Vol trots liet hij het gerepareerde dak aan ons zien met uitleg!

klantvriendelijk en het resultaat zag er mooi uit

n.v.t.

Tomassen

Hebben al eerder gebruik gemaakt van dit bedrijf, dit keer voor Nokvorstreparatie dak wegens lekkage door smeltende sneeuw. Kwamen snel langs voor beoordeling dak en week erop na opstellen van... Hebben al eerder gebruik gemaakt van dit bedrijf, dit keer voor Nokvorstreparatie dak wegens lekkage door smeltende sneeuw. Kwamen snel langs voor beoordeling dak en week erop na opstellen van vrijblijvende offerte volgende reparatie. Na reparatie foto's gemaakt met telefoon en duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg over reden van herstel bv dak (lekkage)

We hebben onze schoorsteen laten renoveren. Prima en betrouwbaar bedrijf. Goed advies en een heldere offerte. Altijd op tijd gekomen en alle afspraken nagekomen. Binnen een week na het eerste... We hebben onze schoorsteen laten renoveren. Prima en betrouwbaar bedrijf. Goed advies en een heldere offerte. Altijd op tijd gekomen en alle afspraken nagekomen. Binnen een week na het eerste contact was de schoorsteen gerepareerd.

Kuipers

Vorig jaar ben ik heel snel en vriendelijk geholpen, maar dit jaar was het echt verschikkelijk:
Ik heb vier keer voor niks 2 uur zitten wachten om mijn schoorsteen te laten vegen. De eerste twee keer was er wel door het bedrijf zelf gebeld, maar de derde en vierde keer moest ik er zelf achteraan bellen. De vierde keer ontkende de medewerker zelfs in eerste instantie dat er een afspraak voor een bepaalde tijd was gemaakt! Uiteindelijk is het gratis gedaan als goedmaker, maar ik heb er een heleboel tijd aan verspild. Echt een teleurstelling; vorig jaar ging het zo goed en was ik dik tevreden

Aanbod voor gratis vegen om het goed te maken

Beter aan de afspraken houden

Steenvoorden

Voor drie achtereenvolgende weken drie keer een afspraak ingepland.
2x zelf moeten bellen waar de schoorsteenveger bleef.
Eerste keer hadden ze een ongeluk gehad, vervelend, kan...
Voor drie achtereenvolgende weken drie keer een afspraak ingepland.
2x zelf moeten bellen waar de schoorsteenveger bleef.
Eerste keer hadden ze een ongeluk gehad, vervelend, kan gebeuren.
Tweede keer belde veger op omdat zijn collega ziek was.
Derde keer....daar zitten we nu al vier uur op te wachten. Gebeld, en wordt uitgezocht. Zeer kwalijke zaak.

Telefonisch bereikbaar

Lijkt me duidelijk, afspraken nakomen.