Verloop van dienst

Erik van Tulder

Goed werk geleverd aan ons dak! Goed advies met heldere prijsafspraken van tevoren. Toen er achteraf toch nog wat mis bleek te zijn, werd dat zeer snel zonder aanvullende kosten opgelost.

Goed advies met heldere prijsafspraken van tevoren.

Oppassen met vieze broeken en stoelen

Hanneke van Kooten

Correcte en vakkundige reparatie van ons dak.

Experts denken mee.

P. Beringen

Snelle uitvoering nokvorstreparatie

Goede uitleg, tevens met videobeelden van het probleem en resultaat na reparatie

J.F. van de Sanden

Lekkage bij dakkappel, snel gereageerd op onze oproep en direct aangepakt, Goed gewerkt en uitgelegd wat er aan de hand was en wat eraan gedaan kon worden.

snel en duidelijk, leuke mensen

Het zou goed zijn als er wat meer met foto's bv van de schade en de reparsatie kon worden gewerkt, als klant ga je het dak niet op. Het is dus een kwestie van vertrouwen maar "bewijs"is altijd beter

j gabriel

Prima werk mbt dakgootreparatie alsmede in kunststof vastleggen dakvorsten.

duidelijk in zijn afspraken.

Emile

Na de aanschaf van een gaskachel heb ik aanvraag gedaan om de bestaande schoorsteen pijpen te controleren. Na controle is de schoorsteen geveegd en is direct een nieuwe rotorkap geplaatst.

Door de snelle oplossing kon ik de volgende dag mijn gaskachel aan laten sluiten.

Snelle afspraak voor het vegen van de schoorsteen. Duidelijke informatie voor het plaatsen van de kap

Schoeman

Keurig op tijd onze schoorsteen

Na schoorsteen geveegd te hebben kwamen er ook nog losliggende stenen op de nok te voorschijn.
In overleg direct gerepareerd.
Keurig op tijd onze schoorsteen

In overleg direct gerepareerd.

Het vertrouwen gaf men door een videofilmpje te maken voor de reparatie zodat we zelf konden zien dat het hoognodig was.
Ook na de reparatie een videofilmpje. Prima!

Wilma ter Heege

25-11-2016
Lekkage isvakkundig opgelost met geweldige uitleg en goede service van de lange mannen Evert Bosters en Giovanni Peters.
Wilma en Janny

Uitleg met beeldend materiaal

lia majoor

Op donderdag 1 dec is dakrenovatie bij ons geweest
ivm bijna lekkage we wisten dit niet dakrenovatie nederland liet ons zien hoe het eruitzag
e hebben ons enorm geholpen omdit zo snel...
Op donderdag 1 dec is dakrenovatie bij ons geweest
e hebben ons enorm geholpen omdit zo snel mogelijk te maken
verder zijn er vogelnesten geplaats oadat het blad vrij en vogel vrij blijft
hartstikke bedankt hiervoor en dat alles zo snel kon

goede uitleg
lieten producten zien waar mee ze werkten
aardig personeel