Verloop van dienst

Evert kwam bij ons langs om de schoorsteen te vegen. Maar toen hij kwam vertelde hij dat dit kanaal zichzelf schoon brandt. Hij zei dat het onnodig geld uitgeven was. Wat een super eerlijk... Evert kwam bij ons langs om de schoorsteen te vegen. Maar toen hij kwam vertelde hij dat dit kanaal zichzelf schoon brandt. Hij zei dat het onnodig geld uitgeven was. Wat een super eerlijk advies... Top dat er nog van zulke bedrijven zijn !!!

Jansen

Erg fijn geholpen door Evert. Online vraag geplaatst om schoorsteen te vegen, vakkundig en goed gedaan en nuttig advies. Goede schoorsteenkap geplaatst. Jaren eerder moeten doen. Daarna nog een keer... Erg fijn geholpen door Evert. Online vraag geplaatst om schoorsteen te vegen, vakkundig en goed gedaan en nuttig advies. Goede schoorsteenkap geplaatst. Jaren eerder moeten doen. Daarna nog een keer ter controle gratis lamgs geweest, topservice!

Anke

Evert en collega's zijn twee keer bij ons langs geweest voor verschillende klussen. Contact verloopt prettig en op korte termijn wordt de klus geklaard. Prettig is ook dat er een eerlijke offerte... Evert en collega's zijn twee keer bij ons langs geweest voor verschillende klussen. Contact verloopt prettig en op korte termijn wordt de klus geklaard. Prettig is ook dat er een eerlijke offerte wordt gemaakt op basis wat er echt nodig is om dak te onderhouden (een pragmatische aanpak versus allerlei zaken vervangen die nog niet aan vervanging toe zijn). Vakmannen waarop je (als leek) op kan vertrouwen.

J.Kon

De heren en dames kunnen geen mail lezen c.q. schrijven. Droevig.

Ingmar

Reparatie van lekkage aan een dakkapel snel en adequaat opgelost. Dakrenovatie expert is een zeer professioneel bedrijf wat een uitstekende service levert. Na een korte inspectie op de dakkapel... Reparatie van lekkage aan een dakkapel snel en adequaat opgelost. Dakrenovatie expert is een zeer professioneel bedrijf wat een uitstekende service levert. Na een korte inspectie op de dakkapel stelde men een duidelijk plan van aanpak voor wat vervolgens perfect van A tot Z is uitgevoerd en de lekkage heeft opgelost. Bedankt Dakrenovatie expert!

Proactief
Oplossing gericht
Vakkundig
Vriendelijk
Duidelijke communicatie

Liselotte

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Evert en zijn collega’s! Naast meerdere gebreken aan ons dak te hebben verholpen, zijn ze ook nog erg vriendelijk, gezellig en leveren ze geweldig snelle... Wij zijn ontzettend goed geholpen door Evert en zijn collega’s! Naast meerdere gebreken aan ons dak te hebben verholpen, zijn ze ook nog erg vriendelijk, gezellig en leveren ze geweldig snelle service. Bij vragen kwamen ze meteen langs om mee te kijken en ervoor te zorgen dat alles voor ons naar wens was, zelfs tot 2x toe. Hele goede ervaring, aanrader!

Vakkundig
Goed bereikbaar (makkelijk contact)
Snel geholpen
Duidelijke uitleg
Nemen de tijd voor je
Goede service
Vriendelijkheid

Verschillende reparaties aan ons dak zijn snel en zo te zien vakkundig opgelost.

Snelle reactie op telefoon, mail en snelle reparatie. Duidelijke communicatie, heldere afspraken.

Natasja

Via de website Dakrenovatie gevonden. Het eerste telefonische contact was gelijk prettig. Mijn vraag werd gelijk goed begrepen en de juiste stappen werden spoedig uitgevoerd.

Snel handelen, duidelijke communicatie en goed de afspraken nakomen

Schoorsteen geveegd, gecontroleerd & kap geplaatst. Allemaal prima verlopen :)

M. Damen, Oud-Zuilen

Na een nacht storm en regen hadden we een enorme lekkage; het water stroomde langs de muur. Verschillende bedrijven bij ons in de buurt die ik belde, hadden geen tijd. Op internet vond ik... Na een nacht storm en regen hadden we een enorme lekkage; het water stroomde langs de muur. Verschillende bedrijven bij ons in de buurt die ik belde, hadden geen tijd. Op internet vond ik Dakrenovatie Expert en die kwamen dezelfde dag nog kijken! Ze konden het zelfs binnen enkele dagen maken, en hebben dat perfect gedaan. In deze drukke tijd is dat echt uniek en zeer klantgericht.

Zeer klantvriendelijke en persoonlijke communicatie door de medewerkers.
Helder en transparant in hun offerte; geen verborgen kosten.
Servicegericht: ze begrepen dat je snel geholpen...
Zeer klantvriendelijke en persoonlijke communicatie door de medewerkers.
Helder en transparant in hun offerte; geen verborgen kosten.
Servicegericht: ze begrepen dat je snel geholpen wilt worden als het water langs de muren naar beneden stroomt.