Verloop van dienst

vliet

Vandaag vorsten van het dak schoongemaakt en vastgezet. Goed werk verricht en prettige mensen om zaken mee te doen.

Maken er snel werk van.

Gerwin

Zeer tevreden met service, snelheid en kennis. Gebeld i.v.m. een lekkage bij pannendak, en er werd snel een afspraak gemaakt. Door file niet haalbaar en ze namen op tijd contact op om een nieuwe... Zeer tevreden met service, snelheid en kennis. Gebeld i.v.m. een lekkage bij pannendak, en er werd snel een afspraak gemaakt. Door file niet haalbaar en ze namen op tijd contact op om een nieuwe afspraak te maken, dus niet onnodig thuisblijven! Bij de inspectie van de lekkage was het slecht weer en deed Evert zijn schoenen uit bij weer binnen komen van de woning, er werd dus rekening gehouden met de klant! Vervolgens zeer snel aan de slag en tijdens werkzaamheden regelmatig update met filmpjes van voor en na de reparaties. 2 dagen later was alles gerepareerd en op advies een aantal zaken verholpen, alles voor een net bedrag! ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen

Gerwin

communicatie en rekening houden met de klant, zeer snelle reactietijd en mee denken

Mesker

Snel en goed geholpen!
Helder in de kosten!
Flexibel in de betaling!

Goede service

Robert

Deze week heeft Dakrenovatie diverse zaken na volle tevredenheid voor ons aangepakt. De schoorsteen heeft een grote beurt gehad met nieuwe kappen. Daarnaast is de schoorsteen geimpregneerd en de... Deze week heeft Dakrenovatie diverse zaken na volle tevredenheid voor ons aangepakt. De schoorsteen heeft een grote beurt gehad met nieuwe kappen. Daarnaast is de schoorsteen geimpregneerd en de haard zelf heeft een service beurt gehad. Tevens zijn boven onze garage de nokvorsten beter vastgezet en een lekkage verholpen. Alles conform duidelijke offerte. Dakrenovatie bedankt voor de service

Bedrijf komt afspraken na

Y. Hollander

Vorige week is onze dakgoot gerepareerd door Dakrenovatie. Na inspectie ontvingen we een offerte voor vervanging van de goten. (Daar waar een ander het hele dak wilde vernieuwen.) Binnen een week... Vorige week is onze dakgoot gerepareerd door Dakrenovatie. Na inspectie ontvingen we een offerte voor vervanging van de goten. (Daar waar een ander het hele dak wilde vernieuwen.) Binnen een week was alles geregeld. Nu regent het en het is droog. Wij zijn heel tevreden.

Snel en persoonlijk

Marieke

Op zondag contactformulier ingevuld (lekkage dakgoot) en binnen een uur al een afspraak gemaakt voor een vrijblijvende offerte.
Woensdagochtend op de afgesproken tijd kwamen 2 mannen om de...
Woensdagochtend op de afgesproken tijd kwamen 2 mannen om de dakgoot te bekijken en direct een offerte te maken. Toen ik vroeg wat ongeveer de planning zou worden, bleek het dezelfde middag al te kunnen, aangezien er een klus verplaatst was.
Zondag lekkage opgemerkt, woensdagmiddag alles al weer opgelost en kunnen de dakgoten er weer jaren mee.
Ze hebben gefilmd hoe het er nu uitziet.
Hebben ook nog een dakpan recht gelegd, zodat daar niet ook nog lekkage kan ontstaan.

Snelheid en deskundigheid.

Ik voel me opgelicht

Ze hebben mooie praatjes

Nu alleen het werk nog

Snel en kundig. Vriendelijk personeel die meedenkt.

Snelle reactie op mijn mail wat betreft lekkage. Ze zijn langs geweest en hebben goed advies gegeven. Als ik het niet via jullie advies krijgt opgelost. Kom ik zeker bij jullie om de reparatie te... Snelle reactie op mijn mail wat betreft lekkage. Ze zijn langs geweest en hebben goed advies gegeven. Als ik het niet via jullie advies krijgt opgelost. Kom ik zeker bij jullie om de reparatie te laten voldoen.

Goed advies en goede services

Eelko

Na bellen voor afspraak, snel langsgekomen en probleem verholpen. Prima dus!