Verloop van dienst

Bastiaan

Competente en vriendelijke medewerkers. Het team was binnen twee dagen ter plaatse en onze daklekkage werd onmiddelijk verholpen.

Wij zouden de dienst nog meer wardeerd hebben, als er achteraf nog een keer goed naar mogelijke achterblijfsel gekeken was. Wij hebben nog sommige stukken afval in onze boomspiegel teruggevonden.

Al hamoen

Op 24 mei klus opgenomen en alles beoordeelt door Evert Basters en zn maat mattheu op 26 mei uitgevoerd een snelle en correcte bebandeling terwijl 4 andere bedrijven niet eens de moeite namen om... Op 24 mei klus opgenomen en alles beoordeelt door Evert Basters en zn maat mattheu op 26 mei uitgevoerd een snelle en correcte bebandeling terwijl 4 andere bedrijven niet eens de moeite namen om te komen hadden wij binnen een uur na onze aanvraag antwoord goed bezig deze firma

Snelle reactie 8

Geen verbeter tips

Jos

Vandaag enkele dakpannen van ons dak geschoven. De jongens van dakrenovatie expert gebeld. Meteen het probleem opgelost. Super bedankt

leo

Fijn bedrijf. Ze zijn oplossings gericht en denken actief mee.

Fijn bedrijf. Ze zijn oplossings gericht en denken actief mee.

Van alle werkzaamheden en geconstateerde problemen wordt een filmpje gemaakt. Zodat je kunt zien wat er is gedaan en wat de status is. Alles wordt duidelijk uitgelegd en met je besproken.

Eerlijk advies en een super service!

Ze doen eerder meer dan minder dan is afgesproken. Echt een super service!

Soykan

Zeer vriendelijk, mooi prijsje, heel eerlijk en een top service! Lang verhaal kort te maken; erg tevreden?

Eerlijkheid

Arda

Snel geholpen, aardige mensen, eerlijk advies/goede uitleg en alles wordt gefilmd, zodat je mee kunt kijken wat er is gedaan.

Snelle respons, zie hierboven

Mag wel wat beter opgeruimd worden en Evert heeft toch die pen meegenomen :-)

Inge van Wezel

Mijn dak lekte, de gevolg-schade was gedekt maar de oorzaak niet, aldus de verzekering. Dakrenovatie-expert Evert had de oorzaak snel gevonden en direct verholpen. Het waren twee door storm... Mijn dak lekte, de gevolg-schade was gedekt maar de oorzaak niet, aldus de verzekering. Dakrenovatie-expert Evert had de oorzaak snel gevonden en direct verholpen. Het waren twee door storm verschoven pannen. De expert van de verzekering deed ook nog een beoordeling en was het eens met de expert. Heel fijn voor mij want zo koste het lekkende dak uiteindelijk helemaal niets. Ik kreeg daarnaast ook nog vrijblijvend advies en een offerte om het dak te verbeteren. Top dus.

Expertise! En verder snel reactie op website en goede communicatie via mail, telefoon en sms.

- foutloos agendabeheer: Op de eerste afspraak kwam niemand. Een foutje in de agenda. Daarna ging het prima maar toch jammer want geen goede binnenkomer.
- website kan persoonlijker

Esther

Ik heb Dakrenovatie-Expert ingeschakeld voor een herhaaldelijke lekkage aan onze kunststof dakgoot. Ik heb een open en eerlijk advies gekregen om de reparatie zelf uit te voeren en daarvoor zelfs... Ik heb Dakrenovatie-Expert ingeschakeld voor een herhaaldelijke lekkage aan onze kunststof dakgoot. Ik heb een open en eerlijk advies gekregen om de reparatie zelf uit te voeren en daarvoor zelfs direct de goede spullen kunnen aanschaffen. Eerdere loodgieters hebben me deze informatie nooit gegeven. Ik ben heel blij met deze uitstekende service en zou Dakrenovatie Expert aan iedereen aanbevelen.

Snel contact, snel een afspraak ingepland, klantvriendelijk, open en eerlijk

Smits

Zeer snelle service en een eerlijk advies wat flink gescheeld heeft in de kosten. Aanrader.

Snel, betrouwbaar,

Wat een slecht bedrijf!!! Ze hebben mij 4 keer laten zitten na elke keer bellen gewoon nog zeggen ze komen er zo aan leugens leugens en nog eens leugens. Mensen het is zonde van je dag want ze komen... Wat een slecht bedrijf!!! Ze hebben mij 4 keer laten zitten na elke keer bellen gewoon nog zeggen ze komen er zo aan leugens leugens en nog eens leugens. Mensen het is zonde van je dag want ze komen gewoon niet opdagen !

Afspraken nakomen