Verloop van dienst

Jasper Heemskerk

Ze kwamen heel snel langs voor inspectie, maakten een video op het dak van de problemen, gaven duidelijke uitleg over de benodigde werkzaamheden, duidelijke offerte, en binnen een week (het had... Ze kwamen heel snel langs voor inspectie, maakten een video op het dak van de problemen, gaven duidelijke uitleg over de benodigde werkzaamheden, duidelijke offerte, en binnen een week (het had geen haast voor ons) stond er een team op het dak om de reparatie uit te voeren. De eerste zomerbuien zijn inmiddels voorbij en het ligt er nog prima bij. Dank!

Heldere uitleg en duidelijkheid over de benodigde werkzaamheden

Edwin

S'avonds laat een vraag gesteld over een Rotomaster op de webside, bijna direct antwoord.
Volgende dag al geplaatst.

Snelle reactie en plaatsing voor een afgesproken prijs.

Willem Utrecht

Zeer goede ervaringen met Dakrenovatie Expert. Een daklek was snel en adequaat opgelost. Dezelfde dag nog langsgekomen en gerepereerd. Bedankt mannen!

Aardige mensen en nette prijzen.

Wijnhout

Uitstekend

Snelheid van maken offerte en verdere afhandeling, werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, vriendelijke mensen.

Ellen Hazebroek

Een zeer snelle inspectie van het bedrijf, heel kort na ons eerste telefoontje. Ook de werkzaamheden binnen erg snelle tijd afgehandeld voor een meer dan redelijke prijs. Duidelijke filmpjes gemaakt... Een zeer snelle inspectie van het bedrijf, heel kort na ons eerste telefoontje. Ook de werkzaamheden binnen erg snelle tijd afgehandeld voor een meer dan redelijke prijs. Duidelijke filmpjes gemaakt van het dak en de dakkapel. Eerlijk advies van Evert gekregen over wat nu verder te nemen voor stappen. Dat is fijn. Zeker ook voor de volgende klus gaan we Evert en zijn mannen inschakelen!

De snelheid, de lengte van de garantie en de correcte manier waarop alles wordt afgehandeld!

Judith

Er werd snel na mijn aanvraag contact opgenomen om langs te komen. Kreeg direct een vakkundig advies aan de hand van een filmpje wat gemaakt wordt van de schade en de klus kon op korte termijn... Er werd snel na mijn aanvraag contact opgenomen om langs te komen. Kreeg direct een vakkundig advies aan de hand van een filmpje wat gemaakt wordt van de schade en de klus kon op korte termijn worden uitgevoerd, erg prettig!

Snel een afspraak, keurig op tijd, zeer vriendelijke en goede service en komen snel tot uitvoering. En je krijgt een goed beeld van de uitgevoerde werkzaamheden doordat er een filmpje van wordt... Snel een afspraak, keurig op tijd, zeer vriendelijke en goede service en komen snel tot uitvoering. En je krijgt een goed beeld van de uitgevoerde werkzaamheden doordat er een filmpje van wordt gemaakt (je hoeft dus zelf het dak niet op voor controle).

De Beer

We hadden stormschade waarbij veel dakpannen waren verschoven. Dakrenovatie Nederland was goed bereikbaar en kwam snel langs om de schade op te nemen en een offerte te maken (ondersteund door... We hadden stormschade waarbij veel dakpannen waren verschoven. Dakrenovatie Nederland was goed bereikbaar en kwam snel langs om de schade op te nemen en een offerte te maken (ondersteund door videobeelden van het dak). Een week later kwam een team van 3 vriendelijke en voorkomende mannen het dak repareren; de klus was binnen enkele uren geklaard. Ze hebben foto's gemaakt van de voor- en na-situatie, die we naar de verzekering kunnen sturen.

Snel en prettig contact, meedenken, duidelijke afspraken, vriendelijk en professioneel team, foto's en video-opnamen van de situatie

Elvira

Snel contact, duidelijke afspraak.
Vriendelijk en betrouwbaar.
Snel contact, duidelijke afspraak.
Vriendelijk en betrouwbaar.
Op film laten zien hoe en wat er is gedaan, hoef zelf dak niet op voor controle?.. ben zeer tevreden over Dakrenovatie Nederland

Vakkundig

Keurig op tijd, snel en vakkundig advies. Vriendelijke mensen, zeer tevreden met service

Max Pos

Waren keurig op tijd en hebben de klus (vervangen dakleer op garage) snel en vakkundig geklaard. Vriendelijke mensen.

Vakkundig

n.v.t.