Verloop van dienst

Jan Willem

Erg fijne ervaring met het opknappen van het dak van onze jaren 30 woning - en daarmee een aanrader. Over de telefoon erg vriendelijk, helder over de aanpak en op korte termijn een afspraak om het... Erg fijne ervaring met het opknappen van het dak van onze jaren 30 woning - en daarmee een aanrader. Over de telefoon erg vriendelijk, helder over de aanpak en op korte termijn een afspraak om het dak te bekijken. Bij het bekijken van het werk werd grondig geïnspecteerd, ik als klant betrokken om te komen kijken wat er aan de hand is en wat de mogelijkheden zijn om hier mee om te gaan. Kostenplaatje was ook direct helder en we hebben elkaar gelijk de hand kunnen schudden om na het weekend al de werkzaamheden uit te voeren.

En doordat onze plannen nog iets wijzigden in het weekend, veranderde de werkzaamheden aan het dak ook (werd wat minder). Maar dit was totaal geen probleem, dus daar werd erg flexibel mee om gegaan.

De werkzaamheden zijn zojuist afgerond en ik kan niet anders zeggen dan dat het er erg goed uit ziet en we met een gerust hart de winter in kunnen. Dank voor jullie professionele, vriendelijke en snelle werk en tot volgend jaar (dan komen ze de schoorsteen vegen en tegelijk het dak even controleren).
, vervolgens bij bezoek om het dak te bekijken erg

+ meedenkend
+ flexibel
+ vriendelijk
+ professioneel
+ geen werk aansmeren dat niet nodig is

Het filmpje dat werd gemaakt bij inspectie had ik achteraf gezien wel willen hebben, maar was ik vergeten te vragen en inmiddels van de telefoon verwijderd. Kleinigheidje, maar wellicht goed om deze... Het filmpje dat werd gemaakt bij inspectie had ik achteraf gezien wel willen hebben, maar was ik vergeten te vragen en inmiddels van de telefoon verwijderd. Kleinigheidje, maar wellicht goed om deze te vragen of de klant deze wil hebben.

Zeer vriendelijk en deskundig vaklui
Dakrenovatie prima uitgevoerd.

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Bomba

morgens gebeld, kwamen gelijk kijken en s'middags vakkundig het probleem verholpen.
Top

vakkundig en vriendelijk

Lieve

Uitzonderlijk goede ervaring, snel terplaatse in acute situatie, goed plan gemaakt, op zaterdag gewerkt om het dicht te krijgen, in het weekend bereikbaar voor overleg. Kortom alleen maar goede... Uitzonderlijk goede ervaring, snel terplaatse in acute situatie, goed plan gemaakt, op zaterdag gewerkt om het dicht te krijgen, in het weekend bereikbaar voor overleg. Kortom alleen maar goede woorden. Blij dat dergelijke mensen en bedrijven nog bestaan.

Snelheid, vriendelijkheid, persoonlijke bejegening

Eigenlijk niet
Website ziet er heel goed uit
Misschien kan rekening wat gemoderniseerd worden, beetje "officiëler" voor situaties waarin dat mogelijk nodig is

Positief. Goede en snelle reparatie. Komt afspraken na.

Prijs week af van offerte en ze kwamen keurig (snel) persoonlijk langs om eea te regelen.

Jeroen Bisschops

Netjes gewerkt, afspraak is afspraak, duidelijke uitleg voor en na inspectie van materialen en werk.
Kortom ik kan dit bedrijg van harte aanbevelen!

Goede uitleg over de werkzaamheden en materialen.
Snelle reactie tijd zowel op offerte vraag als uitvoering.

Nette afhandeling en goed in overleg denken goed mee en prettig in de communicatie.

Denkt met de kant mee, staan ook open voor suggesties van de kant.

Geen bemerkt.

Smulders

We hadden lekkage in de schuur, hebben dakrenovatie gebeld en ze waren snel ter plaatse om het probleem te bekijken.
Het probleem is snel en vakkundig verholpen door vriendelijk personeel. Ze...
Het probleem is snel en vakkundig verholpen door vriendelijk personeel. Ze geven ook nog eens 20 jaar garantie!

- Scherpe prijs, - klantvriendelijk personeel, - heldere uitleg werkzaamheden, - vakwerk, - 20 jaar garantie.

Zeer goed geholpen door Dakrenovatie-expert. Nadat wij een lekkage hebben gehad zijn wij binnen een paar dagen geholpen en is ons dak dezelfde week nog gerepareerd.

Snelle reactie en snelle hulp.

Een nieuw dak nodig? Ik heb het adres van 'Dakrenovatie Expert', Reactorweg 17 in Utrecht vastgelegd!
Ik ben ZEER tevreden met de manier van aanpak. Daarom deze review
Ik ben ZEER tevreden met de manier van aanpak. Daarom deze review

Vooraf:
Het dakwerd geïnspecteerd. Er werd een video gemaakt zodat ik later mee kon kijken en kon zien wat er allemaal aan de hand was.
Drie mannen begonnen zaterdag aan het dak Keurig mannen en precies op de afgesproken tijd.
In nog geen dag was de klus geklaard.
Achteraf:
Werd er weer geïnspecteerd en opnieuw kon ik een video bekijken van mijn geheel vernieuwde dak.

Met 20 jaar garantie kan ik er voorlopig weer tegen.
Daar had ik nu zo tegenaan zitten hikken. Binnen 3 dagen was alles rond.
Betaling was geen probleem. Kon met de pinpas of kon overgemaakt worden. Heel fijn!

Alleen maar lof! Dank. J. van Zijl, Utrecht

Duidelijk. Op tijd. Keurig personeel.

Ik heb niets kunnen ontdekken. Ze gaan ervoor