Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam B uit Wedde

Lang wachten, eindelijk was het zover! Gereinigd en gecoat. Het resultaat is prachtig. We zouden zo als Dak en Gevelreiniging Noord aangaf jaren vooruit kunnen! Tot we anderhalf jaar verder zijn. Groene aanslag als nooit tevoren! Iets wat volgens Dak en Gevelreiniging Noord doodnormaal is, en geeft dan ook niet thuis. Belabberde service dus en snel de centjes verdiend helaas. Fam B uit Wedde

Slechte voorlichting, zeggen dat je jaren vooruit kunt en na 1,5 jaar alles groen uitgeslagen

Eerlijk zijn

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte familie B.,
Wij vinden het erg jammer dat wij deze recensie van u hebben ontvangen.
Op 22 april jl. heb ik telefonisch contact met u gehad over het groen worden van het gecoate dak. Ik heb met u besproken dat onderhoud zeker nodig is om het dak schoon te houden (dit is ook terug te vinden in de documentatie die wij meesturen in het offerte traject), zeker in een bosrijke omgeving zoals uw situatie. Voordat het gesprek uitdraaide op een ‘welles, nietes’ verhaal ben ik u tegemoet gekomen om voor de eerste onderhoudsbehandeling een eenmalige korting aan te bieden. Wij willen uiteraard een tevreden klant ook tevreden houden! Daarnaast is onze adviseur hierna nog ter plaatse geweest om de situatie te beoordelen. Hij heeft aangegeven dat onderhoud zeker geboden is om het dak schoon te kunnen houden. Hij heeft aangegeven de korting nog één keer te kunnen verhogen maar helaas werd dit niet door u geaccepteerd. Nogmaals, wij proberen alles om een tevreden klant tevreden te houden. Wij vinden het daarom erg jammer om op deze manier uw reactie te ontvangen.
Elise Hageman
Dak & Gevel Noord

Score voor Dak en Gevel Noord: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee