Cuteness

Roos

Een pakketje van Cuteness ontvangen is echt een cadeautje! Altijd leuke nieuwe producten en snel geleverd.

Het pakketje was erg leuk verpakt en de webshop heeft altijd verassende producten

Het zou misschien fijn zijn om bij bepaalde producten meer foto's te hebben, verder kan ik geen verbeterpunten bedenken.

Prettig en snel!

Snelle reactie, snelle service en belangrijk persoonlijk!

Bella Boer

Super klantvriendelijk! Zeer vriendelijke mevrouw Mai, ging meteen voor mij aan de slag met de order. Ook ontving ik leuke stickers en minienvelopjes cadeau.

Goede website, leuke producten en geweldige service.

Graag zou ik nog (meer) producten voor baby's willen zien, zoals babydekens.

Inge

Duidelijke informatie, leuke artikelen en snelle verzending.

Hele snelle verzending
Duidelijke communicatie
Goed aanbod

Marianne

Ik heb alleen maar goede ervaringen met cuteness, ik bestel er best vaak en gaat altijd goed vaak nieuwe dingen ik kijk meerde keren op een dag of er wat nieuws is toegevoegd aan de site. Ik heb een... Ik heb alleen maar goede ervaringen met cuteness, ik bestel er best vaak en gaat altijd goed vaak nieuwe dingen ik kijk meerde keren op een dag of er wat nieuws is toegevoegd aan de site. Ik heb een keer gehad dat er een verkeerd product was geleverd dat heb ik aangegeven meteen reactie gehad en was snel en vriendlijk opgelost! Bestel er nog steeds erg vaak soms (te) vaak hihi

Vriendelijk en een persoonlijke aanpak. Zit altijd een leuk lief hand geschreven briefje bij erg leuk!

Ik kan niks bedenken. Ga vooral zo door!

Bigsisy

Geweldige ervaring! Heb snel wat besteld voor mijn zusje verjaardag en stuurde een bericht met spoed, haar vriendelijkheid was overwhelming! Ze reageerde snel en het lukte haar en ik kon op tijd de... Geweldige ervaring! Heb snel wat besteld voor mijn zusje verjaardag en stuurde een bericht met spoed, haar vriendelijkheid was overwhelming! Ze reageerde snel en het lukte haar en ik kon op tijd de cadeaus inpakken, mijn zusje was ontzettend blij en dat was het meest belangrijk voor mij (: ook werden sommige cadeaus mooi verpakt met mooi roze glitter papier wat ontzettend mooi en lief was en ik kreeg 2 leuke kaarten erbij namelijk n schattige verjaardag kaart en dat miste ik ook! Alsof ze wist wat ik precies nodig had om een goeie verjaardag te geven! Ben ontzettend tienduizend maal tevreden over alle service het snel reageren is een 10+ voor mij en ook de service had ook n leuke kaart bij gekregen was echt echt tevreden zal zeker weer bestellen in de toekomst (:

Ja

Vriendelijkheid
Samen tot oplossing komen
Geduldheid
Aardig !anders zou je niet 2 extra kaartjes erbij zetten
Af en toe vragen of alles naar wens heel erg fijn is dat!

Nee ze doet het meer dan geweldig!

Snel geleverd en mooi service

Klantvriendelijk

Faye

De spullen kwamen snel binnen, waren precies zoals verwacht en van goede kwaliteit!

Het is makkelijk te bestellen.