Cuteness

Ilde

Super

Mooie spullen, snelle service

Ik zou het niet weten, goed is goed

Wesley

Erg goed!

Netjes verzonden en persoonlijk.

Snelle levering, product zoals verwacht, zeer tevrede met de service :)

Fotos waren duidelijk en product was zoals beloofd. Voldoende informatie, snelle levering.

De doos was erg groot voor het product. Misschien voortaan iets beter passend formaat voor het product?

Cjndy De Clerck

Ik kan enkel maar zeer positief zijn. Het persoonlijke kaartje was echt de kers op de taart.

De persoonlijke kaartje in het pakketje vind ik echt zeer waardevol. Het voelt aan dat je meer bent dan gewoon maar een klant. Daarbij komt ook de hele snelle service: van het beantwoorden van... De persoonlijke kaartje in het pakketje vind ik echt zeer waardevol. Het voelt aan dat je meer bent dan gewoon maar een klant. Daarbij komt ook de hele snelle service: van het beantwoorden van berichten tot het aankomen van de bestelling.

Die heb ik niet

Suzanne

Top service en leuke producten!

Goede service
Snel antwoord op mails
Leuke producten

Marianne

Super leuke site met allemaal leuke san-x goodies, ik heb er heel vaak besteld eigenlijk (te veel) haha! Het leuke vind ik dat er bijna elke maand weer nieuwe goodies bij komen en die ik dan weer... Super leuke site met allemaal leuke san-x goodies, ik heb er heel vaak besteld eigenlijk (te veel) haha! Het leuke vind ik dat er bijna elke maand weer nieuwe goodies bij komen en die ik dan weer wil hebben! En zoals altijd ging er ook wel een keer iets mis (kon bijna niet anders zo vaak als ik bestelde haha). ik had toen wat besteld en het verkeerde artikel ontvangen, ik stuurde ze een berichtje en had binnen paar minuten antwoord ze zouden gelijk het goede artikel opsturen. En die ontving ik al snel met een retour label voor het (verkeerde artikel) met een leuk extraatje erbij. En er zit altijd een leuk hand geschreven briefje bij super leuk!

Vriendenlijk, goed bereikbaar, goede en snelle service

Niks wat ik kan bedenken,

S. Bonneveld Cresta

Mooie collectie, redelijke prijs en vlug geleverd in mooi rose papier en met leuk stickertje en lief persoonlijk kaartje.

Goede communicatieve vaardigheden en vriendelijke behandeling

Mooie kawaii producten, precies de Pusheen knuffel die ik zocht!

Duidelijk beschreven, goede foto's, leuke kawaii vibe op de site.

Geen.

Perfect!

Persoonlijke touch, snel, fijn dat je meteen weet of het een pakketje of brievenbus post wordt

Meer little twin stars plushies? o:

Alleen maar leuke spullen. Goede persoonlijke service, snelle levering en ook goede prijzen voor officiële merk producten.

Breed assortiment, producten komen altijd mooi verpakt met persoonlijk handgeschreven bericht, regelmatig nieuwe producten, overzichtelijke website.

Als je op de mobiele website helemaal onderaan de pagina zit en het menu (navigatie) opent, dan moet je weer helemaal omhoog om de menu opties te bekijken/selecteren. Geen groot probleem natuurlijk... Als je op de mobiele website helemaal onderaan de pagina zit en het menu (navigatie) opent, dan moet je weer helemaal omhoog om de menu opties te bekijken/selecteren. Geen groot probleem natuurlijk maar het is natuurlijk makkelijk als je overal op de pagina meteen de menu opties kan zien als je deze aan klikt. Weet niet of het op de desktop website ook zo werkt want ik shop altijd mobiel.