Cuteness

Afhandeling retour/klacht
9.5/10
9.7/10

Super snel mijn bestelling binnen gekregen met een paar extra'tjes en een leuk berichtje!!!

Vriendelijkheid en dankbaarheid

Prima snelle bezorging. Leuk dag er extra vouwpapiertjes bijzaten! :)

De extra papiertjes

De verzendkosten maakten de papiertjes toch wel duurder maar ze waren nergens anders te vinden dus ik moest wel ol cuteness bestellen

Een hele goede ervaring.

Ze zorgen voor een persoonlijke touch

JoJaMi

Ik heb Lucky Stars besteld. Omdat ik er erg veel had besteld was er per ongeluk één te weinig geleverd. Na contact viel de volgende dag al het ontbrekende pakje in mijn brievenbus.

Erg snel alle producten ontvangen. Goede service!

Echt super leuke dingen waarbij je inderdaad een glimlach krijgt als je je bestelling uitpakt!

Zo leuk die extra stickertjes bij mm bestelling, de decoratie tape op de envelop, ja het is echt zo leuk om te krijgen.

Nee eigenlijk niet, wel een verzoek: ik zou het ook leuk vinden als er cute gummetjes voor op de achterkant van je potlood te koop zouden zijn.

Paar keer besteld

niet speciaal

lagere prijzen, freebies

Een paar weken terug voor het eerst iets gekocht.
De site was duidelijk, de communicatie helder, de levering snel, en wat ik had gekocht was net zo mooi als op de site, dik tevreden dus!

Ik was over alles heel tevreden

Suus

Ik heb nu al een paar keer bij Cuteness besteld. Ontzettend leuk assortiment voor niet grote bedragen.
Bij mijn pakje kreeg ik ook nog iets extra's, het was superleuk verpakt en werd snel opgestuurd.

Snelle verzending, mooie website, leuk assortiment, kleine prijzen voor veel dingen.

Ik kijk heel vaak :) En ik zou het leuk vinden als er vaker nieuwe producten waren.

Cuteness is een superleuke winkel, ik vind vooral Rilakkuma items leuk en daarom heb ik hier iets gekocht.

snelle levering, leuke producten

Mirelle

Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. Heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. Vlak na 6 januari was het pakketje... Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. Heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. Vlak na 6 januari was het pakketje binnen. Brievenbuspost. Super.