René Groot

Goede website, snelle reactie en goede complete reis

De betalingslink i 48 uur geldig maar ik kreeg hem wel iedere 24 uur

C. Faeseler

Wij zijn goed geholpen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

De site gaf aan, dat er nog garantiehutten waren, maar helaas bleek dat niet zo te zijn

E.H. Overbosch

Prima toegankelijk site, eenvoudig boeken

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

vlucht kon er niet bij geboekt worden

Veer , Gerard van der

Prettig.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik zou het inchecken graag in het Nederlands willen daar de veiligheids voorwaarden wel in het Nederlands zijn . dit geheel om dit controleren

A. Franken

Moeilijk bereikbaar voor vragen. Een half uur wachten aan telefoon is blijkbaar normaal

Sneller contact laten maken

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer Franken,
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft.
Momenteel ervaren wij een grote belangstelling voor...
Geachte heer Franken,
Momenteel ervaren wij een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de aanvragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen.
Het spijt ons dat u zich hier aan geërgerd heeft en zich niet klantvriendelijk behandeld voelt.
Al onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. Onze medewerkers zullen contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.
Uw Cruisewinkel Team

G.M.M. de Beer

Om een medewerker aan de lijn te krijgen kost dat veel tijd.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Een reservering voor 4 personen met de telefoon kostte bijna één uur wachttijd voor ik een medewerker aan de lijn kreeg.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer de Beer,
Bedankt voor uw mooie boeking!
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft.
Vanwege allerlei campagnes rondom de...
Geachte heer de Beer,
Bedankt voor uw mooie boeking!
Vanwege allerlei campagnes rondom de Vakantiebeurs ervaren wij momenteel een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de (aan)vragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen.
Al onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. De (aan)vragen die wij per e-mail en telefoon ontvangen, zullen wij met aandacht en op volgorde van binnenkomst behandelen.
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar. Het is ook mogelijk om een terugbelverzoek te doen.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.
de Cruisespecialisten van Cruisewinkel

R. Hoen

Na eerdere goede ervaring met Cruisewinkel.nl zijn we al snel hier terecht gekomen voor weer een cruise.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Vertaling op de website kloppen niet overal. Je komt nog regelmatig Duits tegen.

Bob Ubaghs

Prima offerte- en boekingsproces

K.C.Polderdijk

Best wel goed, alleen alle wachttijden bij het telefoneren.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Geeft meer prijzen weer b.v. prijzen over dranken en excursies, zodat je een plan kan maken.

Wendy

Duidelijk, overzichtelijk, goede filters mogelijk

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Bij het aanklikken van de betlaal link, aangeven om welke betaling het gaat (aanbetaling of restant), dit zou duidelijker zijn.