Jansing

Ik heb een cruise geboekt naar noorwegen. In de voorwaarden stond dat ik 20% van de reissom vooruit moest betalen. Bij het boeken bleek dit 40% van de reissom te zijn. Ik heb hier over gebeld en men... Ik heb een cruise geboekt naar noorwegen. In de voorwaarden stond dat ik 20% van de reissom vooruit moest betalen. Bij het boeken bleek dit 40% van de reissom te zijn. Ik heb hier over gebeld en men bleef erbij dat het 40% moest zijn. Ik heb dit inmiddels betaald waarna ik een berichtje kreeg of ik 20% terug wilde hebben. Dit hoeft dus niet maar her lijkt me wel verstandig om dit in de woorwaarden te vermelden

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Alles goed in de voorwaarden te vermelden.

A.Mulder

Altijd vlotte service en meedenken

Rinus Jansen

Goed advies en goed meegedacht.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Als je belt naar cruisewinkel wordt er niet gezegd de hoeveelste je in de wachtrij bent, kan dat worden gerealiseerd.

marcel

Gewoon goed, wel belachelijk lang in de wacht gestaan, vriendelijke mensen, dat wel

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

neem de telefoon gewoon eens op, ik wil een bestelling plaatsen, aparte hotline ? we cruisen 2 x per jaar

Jos Franck

De basisaanvraag ging goed. De latere wijzigingen waren minder goed met correcties in hutnummer, vluchtdata en overnachtingen.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Met betere telefonische bereikbaarheid kunnen veel misverstanden, emails en fouten opgelost worden. Onze ervaring met u bij voorgaande cruises was veel beter. Mogelijk door de vakantiebeurs ?

Jean Sporck

De boeking van de Alaska cruise met de Qeen Elizabeth is op een fijne manier opgelost. 2 eenpersoon hutten waren geen probleem, terwijl dat bij andere boekingskantoren wel een probleem was of geen... De boeking van de Alaska cruise met de Qeen Elizabeth is op een fijne manier opgelost. 2 eenpersoon hutten waren geen probleem, terwijl dat bij andere boekingskantoren wel een probleem was of geen definitieve boeking konden afgeven.Indien verder alles verloopt op de cruise zoals de boeking verliep, zullen wij een mooie reis hebben.

Geen verbeterpunten

A.P. Valk

Ik wil van de mailing lijst af.!!!!!!!
Wij zijn geenszins van plan een cruise te maken. Ik wil van de mailing lijst af.!!!!!!!
Wij zijn geenszins van plan een cruise te maken.
Met dank.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Mailing lijst schonen !!!

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Wij betreuren het dat u geen mailing meer van ons wenst te ontvangen. Met deze gegevens kunnen we u niet vinden bij Cruisewinkel.nl. Graag ontvangen we uw verzoek per e-mail aan info@cruisewinkel.nl, met het betreffende e-mailadres + gegevens.
Uw Cruisewinkel Team

Arie van Tol

Vriendelijk en behulpzaam, goed geholpen

op dit moment niet

John

Wacht tijd

F.M. van der Ploeg

Boekingsproces via internet prima.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Na boeking op 18-01-2024 en activeren "mijn account" echter tot op heden geen overzicht van de geboekte reis zichtbaar