M.J. Van Wijnen

Caribbeancruise 26 jann/4 febr, 2024Jan tot 4 februari.
Caribbeancruise 26 jann/4 febr, 2024Jan tot 4 februari.
De Seascape is schitterend, mooie schone kamer met balkon en prima service, De theatershows lieten te wensen over Tot zover het “binnen gebeuren”
Maar dan : de hulp voor deze zeer mobiel beperkte rieiziger, Hulp bleef lang uit. Bij de boarding kregen we te horen dat er nog maar EEN plaats beschikbaar was en in het vliegtuig GEEN!!! Jullie medewerker Ruben dacht er het zelfde overals: Absurd. Je hebt maanden geleden geboekt en dat telt niet. Ruben heeft ons op het vertrek vliegveld dat het in orde is. Wat te denken over onze reis-idylle
In Miami bleek dat mijn rolstoel ontbrak, ruim een uur besteed aan
Rapporten, Eenmaal buiten stuiten om een groep MSR-erg en gevraagd naar de shuttle naar hotel Glarion, door jullie voor ons geboekt .Nooit van gehoord, hoort niet bij ons, zoek het maar uit.een vriendelijke Amerikan heeft voor een taxi geregeld: …25 dollar.Hotel Glarion moet u nooit meer regelen. Naast het betaalde logies moesren we nog eens 25 dollar betalen voor de veiligheid voor onze kamer, ‘Morgens weer betalen voor de taxi naar het schip,, 25 dollar
per persoon: ..50 dollar En wij maar denken dat we het al bebetaald hadden. U doet er beslist niet goed aan dit hotel aan te bieden.!
De terugreis ging wat hulp betreft MSC goed, eenmaal buiten de hal moest ruim 300 meter naar de bus lopen met twee koffers en handbagage; hoe ik het volbracht heb…onbegrijpelijk.. Ruim acht uur moeten wachten in een koude centrale hal, een wachtruimte is er niet. De SAS heeft ons weer verwarmd

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Zie boven, let vooral op boven genoemd hotel met mimale service en laat uw reizigers biet betalen voor diensten die niet vervuld worden

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
Wij hebben u inmiddels persoonlijk gesproken over uw ervaringen. Ondanks dat u andere bedoelingen had is uw bericht toch als review geplaatst in plaats van rechtstreeks naar ons gestuurd.
Uw Cruiseswinkel cliëntenservice

P.M?Dekker

Zeer goed

Nee. Tot nu toe perfect

Makhan

Het contact met de medewerkers is prima verlopen, maar HELAAS duurt het erg lang om iemand telefonisch te kunnen spreken.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Het klantcontact heeft mijns inziens wat aandacht nodig.

Jansing

Ik heb een cruise geboekt naar noorwegen. In de voorwaarden stond dat ik 20% van de reissom vooruit moest betalen. Bij het boeken bleek dit 40% van de reissom te zijn. Ik heb hier over gebeld en men... Ik heb een cruise geboekt naar noorwegen. In de voorwaarden stond dat ik 20% van de reissom vooruit moest betalen. Bij het boeken bleek dit 40% van de reissom te zijn. Ik heb hier over gebeld en men bleef erbij dat het 40% moest zijn. Ik heb dit inmiddels betaald waarna ik een berichtje kreeg of ik 20% terug wilde hebben. Dit hoeft dus niet maar her lijkt me wel verstandig om dit in de woorwaarden te vermelden

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Alles goed in de voorwaarden te vermelden.

A.Mulder

Altijd vlotte service en meedenken

Rinus Jansen

Goed advies en goed meegedacht.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Als je belt naar cruisewinkel wordt er niet gezegd de hoeveelste je in de wachtrij bent, kan dat worden gerealiseerd.

marcel

Gewoon goed, wel belachelijk lang in de wacht gestaan, vriendelijke mensen, dat wel

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

neem de telefoon gewoon eens op, ik wil een bestelling plaatsen, aparte hotline ? we cruisen 2 x per jaar

Jos Franck

De basisaanvraag ging goed. De latere wijzigingen waren minder goed met correcties in hutnummer, vluchtdata en overnachtingen.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Met betere telefonische bereikbaarheid kunnen veel misverstanden, emails en fouten opgelost worden. Onze ervaring met u bij voorgaande cruises was veel beter. Mogelijk door de vakantiebeurs ?

Jean Sporck

De boeking van de Alaska cruise met de Qeen Elizabeth is op een fijne manier opgelost. 2 eenpersoon hutten waren geen probleem, terwijl dat bij andere boekingskantoren wel een probleem was of geen... De boeking van de Alaska cruise met de Qeen Elizabeth is op een fijne manier opgelost. 2 eenpersoon hutten waren geen probleem, terwijl dat bij andere boekingskantoren wel een probleem was of geen definitieve boeking konden afgeven.Indien verder alles verloopt op de cruise zoals de boeking verliep, zullen wij een mooie reis hebben.

Geen verbeterpunten

A.P. Valk

Ik wil van de mailing lijst af.!!!!!!!
Wij zijn geenszins van plan een cruise te maken. Ik wil van de mailing lijst af.!!!!!!!
Wij zijn geenszins van plan een cruise te maken.
Met dank.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Mailing lijst schonen !!!

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Wij betreuren het dat u geen mailing meer van ons wenst te ontvangen. Met deze gegevens kunnen we u niet vinden bij Cruisewinkel.nl. Graag ontvangen we uw verzoek per e-mail aan info@cruisewinkel.nl, met het betreffende e-mailadres + gegevens.
Uw Cruisewinkel Team