Berk

Gewoon, zoals het hoort.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Nadat de boeking heeft plaatsgevonden, het reserveringsnummer van Cruise maatschappij standaard mailen.

De Feedback regels van de feedback company vindt ik stuitend.
In plaats dat...

De Feedback regels van de feedback company vindt ik stuitend.
In plaats dat u het fijn vindt dat ik mee doe aan deze enquête wordt ik allerlei dwangmatigheden opgelegd.
Niet erg klantvriendelijk, managerment van cruisewinken!
Zie de huisregels.

Zoals altijd geweldig

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Wanneer je belt, duurt het best lang eer je iemand apreekt

Kniesmeijer

w v bergen

Prettig

lange wachttijden

Sietske Smit

Even goed een cruise geregeld bij Cruisewinkel. We hadden een beperkte periode waarin we konden vertrekken om in Noorwegen het noorderlicht te kunnen zien. We hebben een cruise gevonden bij Havila.... Even goed een cruise geregeld bij Cruisewinkel. We hadden een beperkte periode waarin we konden vertrekken om in Noorwegen het noorderlicht te kunnen zien. We hebben een cruise gevonden bij Havila. Toen dat met onze wensen voor vluchten ingediend. In 2 dagen was alles rond. Super, want Cruisewinkel moest dat regelen met de Duitse organisatie Wolters. Nu zijn we in Bergen als gewone toerist en morgen stappen we op de Havila Capella.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Iets meer info over opties voor vlucht (en eventueel hotels) bij de info over de cruises.

Willem Bonestroo

Goed contact

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Eigenlijk niet, ben uitstekend behandeld

Dick de Keijzet

Zoals al jaren...zeer positief.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik kan deze op dit moment niet bedenken.

M.J. Van Wijnen

Caribbeancruise 26 jann/4 febr, 2024Jan tot 4 februari.
Caribbeancruise 26 jann/4 febr, 2024Jan tot 4 februari.
De Seascape is schitterend, mooie schone kamer met balkon en prima service, De theatershows lieten te wensen over Tot zover het “binnen gebeuren”
Maar dan : de hulp voor deze zeer mobiel beperkte rieiziger, Hulp bleef lang uit. Bij de boarding kregen we te horen dat er nog maar EEN plaats beschikbaar was en in het vliegtuig GEEN!!! Jullie medewerker Ruben dacht er het zelfde overals: Absurd. Je hebt maanden geleden geboekt en dat telt niet. Ruben heeft ons op het vertrek vliegveld dat het in orde is. Wat te denken over onze reis-idylle
In Miami bleek dat mijn rolstoel ontbrak, ruim een uur besteed aan
Rapporten, Eenmaal buiten stuiten om een groep MSR-erg en gevraagd naar de shuttle naar hotel Glarion, door jullie voor ons geboekt .Nooit van gehoord, hoort niet bij ons, zoek het maar uit.een vriendelijke Amerikan heeft voor een taxi geregeld: …25 dollar.Hotel Glarion moet u nooit meer regelen. Naast het betaalde logies moesren we nog eens 25 dollar betalen voor de veiligheid voor onze kamer, ‘Morgens weer betalen voor de taxi naar het schip,, 25 dollar
per persoon: ..50 dollar En wij maar denken dat we het al bebetaald hadden. U doet er beslist niet goed aan dit hotel aan te bieden.!
De terugreis ging wat hulp betreft MSC goed, eenmaal buiten de hal moest ruim 300 meter naar de bus lopen met twee koffers en handbagage; hoe ik het volbracht heb…onbegrijpelijk.. Ruim acht uur moeten wachten in een koude centrale hal, een wachtruimte is er niet. De SAS heeft ons weer verwarmd

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Zie boven, let vooral op boven genoemd hotel met mimale service en laat uw reizigers biet betalen voor diensten die niet vervuld worden

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
Wij hebben u inmiddels persoonlijk gesproken over uw ervaringen. Ondanks dat u andere bedoelingen had is uw bericht toch als review geplaatst in plaats van rechtstreeks naar ons gestuurd.
Uw Cruiseswinkel cliëntenservice

P.M?Dekker

Zeer goed

Nee. Tot nu toe perfect

Makhan

Het contact met de medewerkers is prima verlopen, maar HELAAS duurt het erg lang om iemand telefonisch te kunnen spreken.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Het klantcontact heeft mijns inziens wat aandacht nodig.