6.8/10

Goed en snel

Goed en snel

John Prins

John Prins

Korting iets duidelijker op website

Cor van Benthem

De enige echte ...... punt

Hans Radstake

Mooi product. Snelle levering

Oetelaar

De levering was goed. Maar je kon bij de bestelling accessoires krijgen of een workshop. Ondanks diverse verzoeken waar alleen een ontvangstbevestiging op komt geen enkele reactie. Dat is een... De levering was goed. Maar je kon bij de bestelling accessoires krijgen of een workshop. Ondanks diverse verzoeken waar alleen een ontvangstbevestiging op komt geen enkele reactie. Dat is een tegenvaller en ze kunnen dan op zijn minst het fatsoen nemen om te reagren.

levrtijd

communicatie, reageren op berichten. Aftersales op orde brengen en beloften nakomen.

Jeroen van Niel

Ik was al enige tijd op zoek naar een bbq met buitentafel. Ik heb eerst twee artikelen bij cookers en grill gekocht, deze kwamen snel binnen. ik besloot naar de winkel zelf te rijden omdat ik de bbq... Ik was al enige tijd op zoek naar een bbq met buitentafel. Ik heb eerst twee artikelen bij cookers en grill gekocht, deze kwamen snel binnen. ik besloot naar de winkel zelf te rijden omdat ik de bbq graag wilde zien. Ik werd vriendelijk ontvangen en goed geholpen het pand was echter alleen in opstartende fase dus ik kon helaas nog niet zien wat ik ging kopen.

Toch heb ik besloten het in de winkel te bestellen de bestelling zou tussen de 2 en de 4 weken zijn, helaas was het bij de timmerman iets drukker dan verwacht dus kwam het meubel na 6 weken binnen. Ondanks de vertraging ben ik super blij met het resultaat! ik geef het 4 sterren omdat er nog wat kleine puntjes verbeterd konden worden. deze feedback heb ik ze ook gegeven, al met al ben ik een tevreden klant en ga ik veel kookplezier opdoen!

Prijs

Communicatie ivm vertraging

Germen

Duurde lang, maar goed opgelost

Klantenservice

Goed monitoren als een product geleverd moet worden, zodat producten geleverd worden als ze wél binnen zijn.

Wisselend. Maar voldoende

Snelheid levering en bestelgemak