Martijn Smulders

Deze training is door een ervaren trainer gegeven, hij heeft duidelijk praktijkervaring. De balans tussen theorie en praktijk is prima. Naast voldoende ruimte voor zelfstudie (de trainingsomgeving... Deze training is door een ervaren trainer gegeven, hij heeft duidelijk praktijkervaring. De balans tussen theorie en praktijk is prima. Naast voldoende ruimte voor zelfstudie (de trainingsomgeving blijft ook na de cursusdag bereikbaar) is ook de trainer nog bereikbaar voor vragen.

Jeroen Jochems

Veel aanvullende praktische tips, waar ik straks mijn voordeel mee kan doen. De training was zeer goed opgebouwd en absoluut niet even snel geld binnen harken. De locatie was ook zeer goed, fijne... Veel aanvullende praktische tips, waar ik straks mijn voordeel mee kan doen. De training was zeer goed opgebouwd en absoluut niet even snel geld binnen harken. De locatie was ook zeer goed, fijne ontvangst.

Othman Belmeki

De trainer is positief en heeft ook morele waarden. Ze benadrukt eerlijke e-commerce. Ze legt goed en geduldig uit. Er is ook voldoende ruimte voor vragen.

De training ging niet alleen...

De training ging niet alleen over het bouwen van de webshop. Maar ook alles eromheen. Dat is gewoon top!

Severine van Bun

Het was een goed verzorgde en zeer geslaagde cursus. Duidelijke opbouw en herhaling om de basis goed onder de knie te krijgen. Ik ga zeker de gevorderde cursus doen (hopelijk met stap-budget).

Tanya P.

Heel fijne trainer en je gaat echt met concrete handvatten de deur uit en denkt over sommige dingen wat beter na. Echt wat aan gehad en nu aan de bak! :)

Veerle Kneepkens

De training was ontzettend interessant en ik heb veel geleerd! Eerst de theorie om daarna in de praktijk te oefenen en vervolgens alle facetten (camera, licht en geluid) samen te brengen in de... De training was ontzettend interessant en ik heb veel geleerd! Eerst de theorie om daarna in de praktijk te oefenen en vervolgens alle facetten (camera, licht en geluid) samen te brengen in de praktijkopdracht.

Ik heb veel nieuwe kennis opgedaan en ontzettend veel zin om deze toe te passen. Het controle hebben over de camera en met meer vertrouwen ga ik de volgende video maken!

iris thewessen

Super fijne compacte training met praktische tips die gelijk toepasbaar zijn. Het plezier in het presenteren spatte er aan het eind vanaf. Goede opbouw, compacte groep, trainer die je gelijk op je... Super fijne compacte training met praktische tips die gelijk toepasbaar zijn. Het plezier in het presenteren spatte er aan het eind vanaf. Goede opbouw, compacte groep, trainer die je gelijk op je gemak stelt. Centrale locatie. Zeker aan te raden

Zita Bebenroth

Heel veel goede energie vanuit de trainer, maar ook een leuke wisselwerking met de andere deelnemers. Mooie voorbeelden en handige haakjes om het proces zelf vorm te gaan geven. Growth hacking is... Heel veel goede energie vanuit de trainer, maar ook een leuke wisselwerking met de andere deelnemers. Mooie voorbeelden en handige haakjes om het proces zelf vorm te gaan geven. Growth hacking is voor mij nu een stuk concreter geworden en iets waarmee ik in mijn projecten heel gericht aan de slag kan gaan.

Robert van Es

Goede training met veel persoonlijke inbreng en persoonlijke aandacht
Goede training met veel persoonlijke inbreng en persoonlijke aandacht
Waarom ik hier 30 woorden moet typen is een beetje vervelende instelling, dus verzin ik nog maar wat bla bla bla bla bl bla bbla bla

Bram Wulp

Deze klassikale cursus is top als je ALLE mogelijkheden wil weten rondom After Effects! Het mooie is dat wanneer je meer wil weten over een specifiek onderdeel je daar ook op in kunt gaan en genoeg... Deze klassikale cursus is top als je ALLE mogelijkheden wil weten rondom After Effects! Het mooie is dat wanneer je meer wil weten over een specifiek onderdeel je daar ook op in kunt gaan en genoeg ruimte hebt om vragen over te stellen. Milan is niet alleen enorm kundig, maar kan zijn kennis ook erg goed overbrengen. Ik heb hem eerlijk gezegd niet kunnen betrappen op iets wat hij niet weet! Erg veel aan gehad en een aanrader.