Kishan -

Er worden handige tips gegeven om adobe premiere te gebruiken. Verder is het ook leuk dat er stukjes film werden gebruikt die je ook echt moet editten omdat het \"raw\" beeldmateriaal is.

Michelle -

Ik vond de training erg nuttig, de tips en tricks die je krijgt kun je gelijk toepassen. Het is een echte doetraining, er is genoeg afwisseling tussen theorie en oefenen en toepassen van de theorie.... Ik vond de training erg nuttig, de tips en tricks die je krijgt kun je gelijk toepassen. Het is een echte doetraining, er is genoeg afwisseling tussen theorie en oefenen en toepassen van de theorie. Ik zou deze training zeker aanraden!

Richanty Piter

Zeer leerzaam en heel veel informatie. Bruikbaar tips om in toekomst te gebruiken. Misschien wel teveel informatie voor korte tijd. Leukste moment was dat wij onze eigen reels kon maken.

Kim Hoekstra

Super leuke training. De training biedt veel i spiratie en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. Suzanne brengt alles met veel enthousiasme en komt echt vakkundig over. Ik voel me erg geïnspireerd... Super leuke training. De training biedt veel i spiratie en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. Suzanne brengt alles met veel enthousiasme en komt echt vakkundig over. Ik voel me erg geïnspireerd om zelf met al het geleerde aan de slag te gaan!

Anook Cleonne

Energiek en helder!
Energiek en helder!
Goed voor als je nog n starter bent. Goede achtergrond info waarom iets werkt zoals het werkt ben je al wat verder, dan wellicht ff n andere cursus! Maar wil je opfrissen is Suzanne je trainer!

Carolin Kocks

Leerzaam en interactief! Fijne afwisseling tussen luisteren en zelf aan de slag gaan. Had nog iets meer tijd nodig voor uitproberen, maar de tijd ging snel voorbij. Wat natuurlijk hartstikke... Leerzaam en interactief! Fijne afwisseling tussen luisteren en zelf aan de slag gaan. Had nog iets meer tijd nodig voor uitproberen, maar de tijd ging snel voorbij. Wat natuurlijk hartstikke positief is.

Evy Brans

Ron heeft echt kennis van Google Analytics 4 en legt alles in Jip & Janneke taal uit. Ook nam hij ruim de tijd om mee te kijken naar specifieke praktische vraagstukken.

Amy den Hartog

Ron is een fijne trainer met veel kennis over GA4! Hij loopt niet alleen door de tool, maar legt ook uit waarom GA4 tot stand is gekomen en wat de verschillen zijn met de vorige versies. Daarnaast... Ron is een fijne trainer met veel kennis over GA4! Hij loopt niet alleen door de tool, maar legt ook uit waarom GA4 tot stand is gekomen en wat de verschillen zijn met de vorige versies. Daarnaast is hij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen Analytics (er blijven nieuwe functies bij komen) en neemt dit direct mee in de training.

Charissa Janssen

Ik vond het een hele prettige training met voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan. Het is echt de basis op een speelse manier gebracht waarbij je zelf lekker aan de slag mag. Zelf leren door... Ik vond het een hele prettige training met voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan. Het is echt de basis op een speelse manier gebracht waarbij je zelf lekker aan de slag mag. Zelf leren door te doen.
Heel tevreden met deze training.

Nienke -

Ik heb praktische tips gekregen die ik gelijk kan toepassen in mijn werk. Daarnaast is Letty een mega ervaren, leuke trainster. Boven verwachtingen goede training gehad! Lunch en locatie waren ook... Ik heb praktische tips gekregen die ik gelijk kan toepassen in mijn werk. Daarnaast is Letty een mega ervaren, leuke trainster. Boven verwachtingen goede training gehad! Lunch en locatie waren ook top, ik zou 'm iedereen aanraden!