Martijn Smulders

De door mij gevolgde training tot Wordpress webdesigner was qua tempo erg goed te doen. Ook de ervaring van John als trainer en vraagbaak was erg welkom. De omgeving bij Space to Create is erg... De door mij gevolgde training tot Wordpress webdesigner was qua tempo erg goed te doen. Ook de ervaring van John als trainer en vraagbaak was erg welkom. De omgeving bij Space to Create is erg prettig om te werken met alle faciliteiten tot onze beschikking.

Ronald van Donkergoed

Top training! Veel nieuwe inzichten wat betreft UX Design. Ruben Olislagers geeft veel feedback aan zijn cursisten. Bruikbaar werkmateriaal. En leuke opdracht gemaakt voor een portfolio website.... Top training! Veel nieuwe inzichten wat betreft UX Design. Ruben Olislagers geeft veel feedback aan zijn cursisten. Bruikbaar werkmateriaal. En leuke opdracht gemaakt voor een portfolio website. Heel handig als je graphic designer bent.

Jeroen Schuiling

De training geeft een mooi beeld van UX design. De casus foodhall Finder biedt veel ruimte om creatief los te gaan.
De training is goed georganiseerd.
Het eten was ook heel lekker.

Charissa Janssen

Je krijgt hier echt de ruimte om alles zelf uit te testen. Ook goede opdrachten per onderdeel om overal leuk en speels te leren.

Een goede training voor mensen die echt even de basis...

Een goede training voor mensen die echt even de basis willen leren.

tessa -

De trainer is vol enthousiasme over het onderwerp en heeft veel goede en leuke voorbeelden. Daarnaast wordt alles goed uitgelegd en krijg je zo echt een goed begrip van de basis principes

Lisa van der Laan

Veel geleerd over de bouwstenen en regels van grafisch design. De oefeningen mochten nog iets praktischer en gericht op het daadwerkelijk ontwerpen van advertenties, spreadsheets, etc. De lunch was... Veel geleerd over de bouwstenen en regels van grafisch design. De oefeningen mochten nog iets praktischer en gericht op het daadwerkelijk ontwerpen van advertenties, spreadsheets, etc. De lunch was 10/10!

Noortje -

De trainer heeft goed rekening gehouden met de verschillende niveaus en diverse vragen van mensen. Fijne uitleg, prettige sfeer en veel geleerd! Ik weet nu precies waar ik alles wat ik nodig heb in... De trainer heeft goed rekening gehouden met de verschillende niveaus en diverse vragen van mensen. Fijne uitleg, prettige sfeer en veel geleerd! Ik weet nu precies waar ik alles wat ik nodig heb in Google Analytics 4 kan vinden. Kortom, zeker aan te raden.

Kim Kalma

Fijne training met een leuke, diverse groep. De theoretische achtergrond is uitvoerig beschreven. We hebben daarnaast ook een uitgebreid naslagwerk ontvangen. Genoeg om mee verder te gaan. Wel miste... Fijne training met een leuke, diverse groep. De theoretische achtergrond is uitvoerig beschreven. We hebben daarnaast ook een uitgebreid naslagwerk ontvangen. Genoeg om mee verder te gaan. Wel miste ik een beetje oefening om dit ook goed toe te passen in de praktijk.

Robert Enters

Goede training, veel oefenen wat zeker goed is. Enige tip is dat wellicht een set met stiften (eventueel ter plekke te kopen) aanbieden handig kan zijn, omdat deze anders lastig aan te komen is.

Martijn Smulders

Deze training is door een ervaren trainer gegeven, hij heeft duidelijk praktijkervaring. De balans tussen theorie en praktijk is prima. Naast voldoende ruimte voor zelfstudie (de trainingsomgeving... Deze training is door een ervaren trainer gegeven, hij heeft duidelijk praktijkervaring. De balans tussen theorie en praktijk is prima. Naast voldoende ruimte voor zelfstudie (de trainingsomgeving blijft ook na de cursusdag bereikbaar) is ook de trainer nog bereikbaar voor vragen.