Jensy Franco Barate

Leerzame training! Er worden veel leuke voorbeelden uit de praktijk behandeld wat de theorie makkelijker te begrijpen maakt. Trainer Ruben is erg vriendelijk en behulpzaam. Je wordt er als cursist... Leerzame training! Er worden veel leuke voorbeelden uit de praktijk behandeld wat de theorie makkelijker te begrijpen maakt. Trainer Ruben is erg vriendelijk en behulpzaam. Je wordt er als cursist warm ontvangen. Zou deze training zeker aanraden.

Luthgarda Brunken

Een fijne en zeer waardevolle training. Tijdens de training veel oefeningen en voorbeelden die je inzicht geven in je gedrag en je reactie daarop. Met de handvatten die de trainers je meegeven ben... Een fijne en zeer waardevolle training. Tijdens de training veel oefeningen en voorbeelden die je inzicht geven in je gedrag en je reactie daarop. Met de handvatten die de trainers je meegeven ben je bewuster van jezel en kun je ook betere keuzes maken hoe je reageert in veel situaties. Hierdoor ontstaan dus andere perspectieven.

Britt Rovers

Veel praktijkvoorbeelden uit verschillende branches, goede afwisseling tussen luisteren en interactie met de groep. Beschrijving van de training klopt precies met wat er daadwerkelijk werd... Veel praktijkvoorbeelden uit verschillende branches, goede afwisseling tussen luisteren en interactie met de groep. Beschrijving van de training klopt precies met wat er daadwerkelijk werd aangeboden. Prachtige locatie en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om hier een training te mogen volgen!

Kim Kalma

Het tempo, leuke voorbeelden, goede afwisseling tussen theorie en praktische voorbeelden. Doordat we met een klein groepje waren was er veel ruimte voor de persoonlijke cases die we voor de analyse... Het tempo, leuke voorbeelden, goede afwisseling tussen theorie en praktische voorbeelden. Doordat we met een klein groepje waren was er veel ruimte voor de persoonlijke cases die we voor de analyse gebruiken enw was het lekker interactief.

Nicole Lambie

Annemarie gaf een hele duidelijke en heldere training. De uitleg was heel goed en er was veel mogelijkheid tot zelf proberen. Als iets niet duidelijk was, werd dit nogmaals goed uitgelegd. Zeer... Annemarie gaf een hele duidelijke en heldere training. De uitleg was heel goed en er was veel mogelijkheid tot zelf proberen. Als iets niet duidelijk was, werd dit nogmaals goed uitgelegd. Zeer tevreden over deze cursus.

Erik van Straten

Annemarie is een prettige en leuke trainer. Zij geeft duidelijke uitleg en goede voorbeelden. Ook is er veel ruimte om de opgedane theorie (onder begeleiding) in de praktijk te oefenen. Helaas is de... Annemarie is een prettige en leuke trainer. Zij geeft duidelijke uitleg en goede voorbeelden. Ook is er veel ruimte om de opgedane theorie (onder begeleiding) in de praktijk te oefenen. Helaas is de snelheid van de cursus vrij hoog waardoor je wel weer snel naar een volgend onderwerp verder moet gaan.

Myrthe de Smit

Ik vond de introductie al heel leerzaam, ik vond dat de trainer ontzettend goed en duidelijk uitlegde en heel veel kennis heeft overgebracht in toch wel korte tijd.
Ook was het prettig dat er...
Ook was het prettig dat er genoeg vragen van de deelnemers konden worden behandeld.

Julia Kremers

Het was een duidelijk verloop, alles werd rustig doorgenomen en er was voldoende ruimte om vragen te stellen/ te oefenen. Na het volgen van de curses weet ik hoe ik zelf kan gaan beginnen met... Het was een duidelijk verloop, alles werd rustig doorgenomen en er was voldoende ruimte om vragen te stellen/ te oefenen. Na het volgen van de curses weet ik hoe ik zelf kan gaan beginnen met Facebook & Instagram adds!

Yasmin Goedhart

Goeie training.
Martijn was heel duidelijk en probeerde de training op iedereen toe te spitsen.
Goeie training.
Martijn was heel duidelijk en probeerde de training op iedereen toe te spitsen.
Veel informatie maar zeker niet te veel, en fijn dat we het achteraf nog eens kunnen terug lezen

Inez van Dijke

De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in te gaan. Met de presentatie als naslagwerk ga kan ik er... De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in te gaan. Met de presentatie als naslagwerk ga kan ik er op mijn werk ook concreet mee aan de slag.