Sandra van Barneveld

Leuke hands on training waarbij je veel handvatten krijgt om zelf met MA aan de slag te gaan. Ook leuk om de praktijkopdrachten van de andere cursisten door te nemen met elkaar. Je krijgt daarbij... Leuke hands on training waarbij je veel handvatten krijgt om zelf met MA aan de slag te gaan. Ook leuk om de praktijkopdrachten van de andere cursisten door te nemen met elkaar. Je krijgt daarbij zelf tips van iedereen. En fijn dat de trainster echt de tijd neemt om je praktijkopdracht te beoordelen en ook veel tips geeft.

melissa -

Goede combinatie van theorie en praktijk, op een leuke manier en helemaal hands on gepresenteerd door Eva. Goede praktijkvoorbeelden en erg interessant om eea te delen met de medecursisten. Super... Goede combinatie van theorie en praktijk, op een leuke manier en helemaal hands on gepresenteerd door Eva. Goede praktijkvoorbeelden en erg interessant om eea te delen met de medecursisten. Super interessant, ik kan hier direct mee aan de slag!

Susanne Baas

Eva Broersma is een enthousiaste trainer die goede praktijkkennis heeft van marketing automation. Ze geeft praktische tips en behandeld ieder zijn praktijk case persoonlijk met goede tips en tops.... Eva Broersma is een enthousiaste trainer die goede praktijkkennis heeft van marketing automation. Ze geeft praktische tips en behandeld ieder zijn praktijk case persoonlijk met goede tips en tops. Training was zeer goed.

Denise van Geffen

Duidelijkheid, goede structuur, leuke energie van de trainster, goede huiswerkopdracht met feedback en veel ruimte voor eigen input en vragen. Goede positieve energie en op een leuke manier alles... Duidelijkheid, goede structuur, leuke energie van de trainster, goede huiswerkopdracht met feedback en veel ruimte voor eigen input en vragen. Goede positieve energie en op een leuke manier alles goed en duidelijk uitgelegd! Echt top en bedankt Eva!

Christian Friedrich

Training was goed organiseert en voldoende uitlegt gegeven ober die stappen en goede inzicht in Javascript.

Heel veel geleert in die 2 dagen.
Goede Ervaring en kan het aanbevelen an...

Heel veel geleert in die 2 dagen.
Goede Ervaring en kan het aanbevelen an andere mensen die interesse in javascript hebben

Chantal Ophuis

Carine is een geweldige vrouw die met haar hele persoonlijkheid aanwezig is op een positieve manier. Het is onvoorstelbaar hoe snel ze mij en anderen doorziet en daar op kan anticiperen. Echt... Carine is een geweldige vrouw die met haar hele persoonlijkheid aanwezig is op een positieve manier. Het is onvoorstelbaar hoe snel ze mij en anderen doorziet en daar op kan anticiperen. Echt verbazingwekkend en super goed.

Evy Brans

Carine weet een veilige omgeving te creeeren waarin ze door kan prikken tot de kern. Ook konden we als groep enorm van elkaar leren. Het waren 2 super waardevolle dagen.

Charissa Janssen

Het is een training die duidelijk wel het stapje bovenop de basis training heeft, en dat maakt het uitdagender en voor mij ook erg interessant. De opdrachten zetten je aan het denken, laten je... Het is een training die duidelijk wel het stapje bovenop de basis training heeft, en dat maakt het uitdagender en voor mij ook erg interessant. De opdrachten zetten je aan het denken, laten je experimenteren met de tools en zetten je aan het denken.

De hele training heeft een prettige verhouding tussen luisteren naar uitleg en lekker zelf \"spelen\" met de opdrachten.

Hanneke Timmers

Fijn om met een eigen opdracht aan de slag te kunnen, daardoor heeft het voor mij wel meerwaarde gehad. Prettige sfeer en leuke interactie. IK ben wel nieuwsgierig geworden, misschien ga ik nog iets... Fijn om met een eigen opdracht aan de slag te kunnen, daardoor heeft het voor mij wel meerwaarde gehad. Prettige sfeer en leuke interactie. IK ben wel nieuwsgierig geworden, misschien ga ik nog iets meer doen op UX Design gebied

Patrick Bunt

De training is goed en heeft een methodische opbouw. Je krijgt de handvatten die jou op weg kunnen helpen in de door jou gestelde leerdoelen. Deze worden in het begin van de training worden vast... De training is goed en heeft een methodische opbouw. Je krijgt de handvatten die jou op weg kunnen helpen in de door jou gestelde leerdoelen. Deze worden in het begin van de training worden vast gesteld.