Laura van Stralen

Het was een inspirerende training met veel concrete handvatten om later ook zelfstandig toe te passen. Lekker interactief en je kon het goed toepassen op je eigen situatie zodat je er ook echt wat... Het was een inspirerende training met veel concrete handvatten om later ook zelfstandig toe te passen. Lekker interactief en je kon het goed toepassen op je eigen situatie zodat je er ook echt wat aan hebt.

Roxanne Allard

Ik vond het een fijne cursus, veel diepgaande info in een prettig tempo en gestructureerd gepresenteerd. Echt het gevoel dat je na 2 dagen beter beslagen ten ijs komt in de praktijk.

Leo Smits

Marlon Augustijn geeft lekker les en komt met voorbeelden uit de praktijk. Daardoor wordt UX research vele malen interessanter dan dat je alleen de theorie zou leren. Het onderwerp is wel heel breed... Marlon Augustijn geeft lekker les en komt met voorbeelden uit de praktijk. Daardoor wordt UX research vele malen interessanter dan dat je alleen de theorie zou leren. Het onderwerp is wel heel breed dus na de cursus moet je wel een aantal onderwerpen uitdiepen. Maar als je het grote geheel tot je wil nemen is het een uitstekende cursus.

Maartje van Engelen

Schrijf je niet in bij een training van dit bedrijf

Paula

Erg goed georganiseerd! Milan is erg geduldig en legt alles goed uit!

Germa Olthof

De training was prettig om te volgen in een ontspannen en informele sfeer. Het was een goede aanvulling op mijn werkzaamheden. De kleine groep heb ik als erg prettig... De training was prettig om te volgen in een ontspannen en informele sfeer. Het was een goede aanvulling op mijn werkzaamheden. De kleine groep heb ik als erg prettig ervaren.

Monique van Dongen

Veel info, waar iedereen zelf iets uit kan halen. Veel oefeningen en ruimte om die zelf in te vullen.
Leuke groep, ook leuk om van de anderen dingen te leren.

Ellen Verhofstad

Goede balans tussen theorie en praktijk. Kunt eigen case uitwerken die je kunt presenteren. Hierop krijg je een goede feedback, Veel tips en trics. Veel advies over te gebruiken tools. Enthousiaste... Goede balans tussen theorie en praktijk. Kunt eigen case uitwerken die je kunt presenteren. Hierop krijg je een goede feedback, Veel tips en trics. Veel advies over te gebruiken tools. Enthousiaste en kundige trainster.

Mitchell de Vries

Praktische tips die ik gelijk kon toepassen binnen mijn bedrijf. Fijne enthousiaste trainer met kennis van zaken. Tijdens de training is er veel ruimte voor input vanuit de deelnemers wat de... Praktische tips die ik gelijk kon toepassen binnen mijn bedrijf. Fijne enthousiaste trainer met kennis van zaken. Tijdens de training is er veel ruimte voor input vanuit de deelnemers wat de discussie aanwakkert en waarvoor ideeën ontstaan.

Mitchell de Vries