Martijn Smulders

Aan de hand van deze training weer een hoop geleerd. Goede voorbeelden van John uit de praktijk, wat meer uitleg over security, plugins die het beheer van de Wordpress-site beter maken. Jammer dat... Aan de hand van deze training weer een hoop geleerd. Goede voorbeelden van John uit de praktijk, wat meer uitleg over security, plugins die het beheer van de Wordpress-site beter maken. Jammer dat vandaag wat meer theorie gericht was en wat minder oefenen in de praktijk.

Veerle Kneepkens

Duidelijke uitleg, meteen zelf toepassen in de praktijk en een super enthousiaste trainer! Er is ruimte voor alle vragen en ook de extra dingen kunnen worden behandeld. Je wordt helemaal meegenomen... Duidelijke uitleg, meteen zelf toepassen in de praktijk en een super enthousiaste trainer! Er is ruimte voor alle vragen en ook de extra dingen kunnen worden behandeld. Je wordt helemaal meegenomen in de wereld van Premiere Pro!

de Kruijk

De trainer was heel duidelijk in de uitleg en de inhoud van de training was goed. Hiervoor heb ik de Zoekmachineoptimalisatie cursus gehad, dus er was wat overlapping. Voor mij is herhaling in ieder... De trainer was heel duidelijk in de uitleg en de inhoud van de training was goed. Hiervoor heb ik de Zoekmachineoptimalisatie cursus gehad, dus er was wat overlapping. Voor mij is herhaling in ieder geval geen probleem.

Tessa -

Jeroen legt de training heel goed uit en is duidelijk in zijn uitleg en vraagt meerdere keren of je het begrijpt. Jeroen geeft je ook de vrijheid om in je eigen omgeving mee te kijken. Zo krijg je... Jeroen legt de training heel goed uit en is duidelijk in zijn uitleg en vraagt meerdere keren of je het begrijpt. Jeroen geeft je ook de vrijheid om in je eigen omgeving mee te kijken. Zo krijg je inzicht in wat er te zien is in je eigen account.

Erik -

Echt bij het begin beginnen, uitleg bij elk onderdeel en de rol die het speelt in de praktijk. Voorbeelden en interessante informatie over de wereld van het internet. Hele goede manier om met... Echt bij het begin beginnen, uitleg bij elk onderdeel en de rol die het speelt in de praktijk. Voorbeelden en interessante informatie over de wereld van het internet. Hele goede manier om met Wordpress te starten.

Martijn Smulders

De logische opbouw van de lessen, het zelfstandig werken aan de opdrachten terwijl de mogelijkheid er is om John vragen te stellen. Ook even klassikaal terugpakken naar de opdrachten, samen even... De logische opbouw van de lessen, het zelfstandig werken aan de opdrachten terwijl de mogelijkheid er is om John vragen te stellen. Ook even klassikaal terugpakken naar de opdrachten, samen even doorlopen en bespreken.

Jose Stuijt-Stoop

Afgelopen maandag een interessante cursusdag gehad, Suzannne's verhaal bleef boeien door de interactie met ons (de cursisten) en door de praktische tips, persoonlijk en praktisch, blij dat ik mij... Afgelopen maandag een interessante cursusdag gehad, Suzannne's verhaal bleef boeien door de interactie met ons (de cursisten) en door de praktische tips, persoonlijk en praktisch, blij dat ik mij voor deze cursus heb ingeschreven.

Jörgen Boots

Inspirerende training waarbij je in vogelvlucht wordt meegenomen in de wondere wereld van Instagram. Suzanne weet goed in te spelen op de verschillende behoeften van de studenten en schakelt... Inspirerende training waarbij je in vogelvlucht wordt meegenomen in de wondere wereld van Instagram. Suzanne weet goed in te spelen op de verschillende behoeften van de studenten en schakelt razendsnel tussen niveaus en komt met goede tips voor verschillende "bedrijfstakken".

Cursus gecanceld. Niks gehoord. Afgescheept met een; oh sorry, we verplaatsen je wel even naar 4 maanden later. Als zzp-er 2 dagen voor niks vrij genomen.

Dennis Lotten

Goede training met een theorie en praktijkdeel. Eva wist ons in 2 dagen tijd op bevlogen wijze mee te nemen in de wereld van Marketing Automation. Een goede afwisseling van theorie met de praktijk.... Goede training met een theorie en praktijkdeel. Eva wist ons in 2 dagen tijd op bevlogen wijze mee te nemen in de wereld van Marketing Automation. Een goede afwisseling van theorie met de praktijk. Leuke en interessante interactie met de mede-cursisten wat door de verschillende achtergronden een extra dimensie toevoegde. Samengevat: een geslaagde training!