Igor Herrema

Training bevatte veel praktijk waardoor je veel met het programma bezig bent. Doordat er veel herhaling is komen de tweede dag de stukjes goed bij elkaar en wordt het werken met het programma... Training bevatte veel praktijk waardoor je veel met het programma bezig bent. Doordat er veel herhaling is komen de tweede dag de stukjes goed bij elkaar en wordt het werken met het programma steeds prettiger.

Virginia Helmes-Valk

Ik vind Riaz een hele prettige trainer, hij luistert en wil je steeds helpen wanneer nodig. De training is een hele goede basis om aan de slag gaan met video's!

Kevin Fust

De docent was erg behulpzaam en geduldig. Nam ook uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden en kwam met goede voorbeelden uit de praktijk. Deze training is ook aan te raden voor mensen zonder... De docent was erg behulpzaam en geduldig. Nam ook uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden en kwam met goede voorbeelden uit de praktijk. Deze training is ook aan te raden voor mensen zonder enige ervaring.

Virmary Quandt

Alles, niks om op te merken. Top training, locatie en faciliteiten inclusief heerlijk lunch. Leuke total experience, een aanrader. Alles was top geregeld, niks om op te merken. Veel geleerd.

Thierry De Vries

Opbouw well done

Zin in een vervolg
Past ook in lijn met mijn doelstelling en en leerdoelen

Ga hierna design thinking training doe.

Dank je Bas
Tot de...
Opbouw well done

Zin in een vervolg
Past ook in lijn met mijn doelstelling en en leerdoelen

Ga hierna design thinking training doe.

Dank je Bas
Tot de volgende
Top top top

Steve van Puffelen

Het enthousiastme van de trainer werkt heel positief door op de training. Het open karakter, ingaan op specifieke vragen, zorgt dat de training dynamisch blijft. Op geen enkele vraag vanuit de groep... Het enthousiastme van de trainer werkt heel positief door op de training. Het open karakter, ingaan op specifieke vragen, zorgt dat de training dynamisch blijft. Op geen enkele vraag vanuit de groep is het antwoord verschuldigd dus qua kennis zat het meer dan goed. Ervaringen uit de praktijk maken het qua afwisseling ook heel leuk

Tom van Vledder

Goeie uitleg met veel verschillende aspecten van Premiere Pro. Dingen als color graden, Shortcuts, keyframes en aanpassen van de snelheid van verschillende producers. Ook erg goede tips die ik zeker... Goeie uitleg met veel verschillende aspecten van Premiere Pro. Dingen als color graden, Shortcuts, keyframes en aanpassen van de snelheid van verschillende producers. Ook erg goede tips die ik zeker ga gebruiken in de toekomst

Wytske de With

Fijne afweging tussen theorie en oefeningen. Veel praktijkvoorbeelden van de trainer en vlot tempo. Training werd heel natuurlijk aangepast op behoefte groep, veel ruimte voor vragen. Ik zou deze... Fijne afweging tussen theorie en oefeningen. Veel praktijkvoorbeelden van de trainer en vlot tempo. Training werd heel natuurlijk aangepast op behoefte groep, veel ruimte voor vragen. Ik zou deze training zeker aanraden!

Veerle Kneepkens

Moen is een ontzettend fijne en enthousiaste trainer! Hij neemt je mee in de functionaliteiten van Premiere Pro. De uitleg is duidelijk en hij neemt ook de tijd bij vragen. We hebben veel meer... Moen is een ontzettend fijne en enthousiaste trainer! Hij neemt je mee in de functionaliteiten van Premiere Pro. De uitleg is duidelijk en hij neemt ook de tijd bij vragen. We hebben veel meer geleerd dan op de planning stond. Tussendoor ook fijn zelf kunnen oefenen met wat er uitgelegd is.

Marieke Haaring

Helemaal Top! Goede uitleg, heel veel kennis en erg behulpzaam. Veel geleerd! Bedankt voor alle uitleg. Nieuwe tips en tricks geleerd. Zeker de moeite om het programma beter te leren.