Scheepmaker

Prettige leeromgeving en leuke groep. Met 8 mensen is prima. Leuke docente met een fijne balans tussen klassikaal en individueel. Soms ging het wat te snel maar er was genoeg gelegenheid tot vragen... Prettige leeromgeving en leuke groep. Met 8 mensen is prima. Leuke docente met een fijne balans tussen klassikaal en individueel. Soms ging het wat te snel maar er was genoeg gelegenheid tot vragen stellen. Docente zou nog iets geduldiger kunnen maar legt verder wel goed uit. Eten en drinken prima verzorgd. Lunch in het restaurant was gezellig. Samenvattend een positieve leerervaring.

Lara Klooster

Een super leerzame, leuke, inspirerende en interactieve training. Anne is bevlogen en weet de dingen goed en helder over te brengen. Voorheen kon ik nog geen pepernoot tekenen maar na 2 dagen... Een super leerzame, leuke, inspirerende en interactieve training. Anne is bevlogen en weet de dingen goed en helder over te brengen. Voorheen kon ik nog geen pepernoot tekenen maar na 2 dagen training kan zelfs ik een gesprek(je) in beeld vatten. Een absolute aanrader voor iedereen die interesse heeft in het overbrengen van een boodschap in beeld.

Renske Bijl

Ik vond het top! Nancy weet waar ze het over heeft en brengt het helder (heel soms wat te snel, maar ze herhaalt het ook desgevraagd) over. Ze past zich aan aan verschillende niveaus in de groep.

Bas Jansen

Ik vond het goed om veel zelf te oefenen en anderen dat te zien doen. Ook goed dat de trainers voordoen en transparant zijn over hun eigen facilitatorsrol. Van Yuen waardeerde ik dat ze heel present... Ik vond het goed om veel zelf te oefenen en anderen dat te zien doen. Ook goed dat de trainers voordoen en transparant zijn over hun eigen facilitatorsrol. Van Yuen waardeerde ik dat ze heel present en assertief is en direct in het nu reageert. Ze geeft veel goede feedback op non-verbale aspecten. Van Maarten vind ik sterk dat hij easy going is, heel ervaren, het lijkt effortless en ontspannen, daar leer ik van qua energiemanagement. Ik vind de voorbereiding goed werken, intakegesprek, vooropdrachten, eigen case etc. Bedankt!!!

Charissa Janssen

Leerzame training waarin de meer gevorderde onderwerpen aan bod komen van InDesign. Je krijgt hier meer ins en outs over de verschillende tools en mogelijkheden met voldoende ruimte voor vragen en... Leerzame training waarin de meer gevorderde onderwerpen aan bod komen van InDesign. Je krijgt hier meer ins en outs over de verschillende tools en mogelijkheden met voldoende ruimte voor vragen en eventuele werkgerichte voorbeelden.

AJ Verweij

Leerzame en leuke training Google Ads

Debby Verhoeven

Interessante cursus, leuk interactief. In 1 dag leer je voldoende om er goed mee aan de slag te kunnen. De opleidingslocatie is super, en de mensen die er zijn en werken ook. Lekkere lunch.. echt... Interessante cursus, leuk interactief. In 1 dag leer je voldoende om er goed mee aan de slag te kunnen. De opleidingslocatie is super, en de mensen die er zijn en werken ook. Lekkere lunch.. echt een warm bad en een feest om te leren zo.

Sieds Medemblik

Duidelijke, rustige uitleg in een kleine groep. Genoeg tijd en ruimte om opgedane kennis gelijk te verwerken in een opdracht. Genoeg aandacht van de trainer voor feedback op de opdrachten.

Erik Stekelenburg

De spontaniteit en durf van de trainer vond ik voorbeeldig en inspirerend. Wel vond ik dat hij weinig deed met de betekenis die in de non-verbale uitingen van cursisten zit. Hoe groot je op een... De spontaniteit en durf van de trainer vond ik voorbeeldig en inspirerend. Wel vond ik dat hij weinig deed met de betekenis die in de non-verbale uitingen van cursisten zit. Hoe groot je op een post-it schrijft of wie het eerst een hand geeft zegt al zoveel over jou als merk. Van Lego Serious Play ken ik dat.

De lege slogan ‘you got this!’ van cursusgever Competence Factory staat me tegen. Als er een andere trainer opduikt dan bij de omschrijving van de cursus wordt ‘beloofd’ denk ik, stop dan wat meer prioriteit in wat je beloofd, of is dat ‘you got this’? Gewoon een andere trainer, alsof er niets aan de hand is?

Al met al een 7. Voor mijn volgende cursus kijk ik naar een ander opleider.

Wilma Vels - Mann

In 2 dagen leer je de basiselementen en heb ik goed inzicht gekregen in Premier Pro. Ik kan zelfstandig een video bewerken, werken met overgangen, kleuren aanpassen en zelfs de video van... In 2 dagen leer je de basiselementen en heb ik goed inzicht gekregen in Premier Pro. Ik kan zelfstandig een video bewerken, werken met overgangen, kleuren aanpassen en zelfs de video van ondertiteling voorzien.