jaap dijkstra

Goed!!

Dank je wel Jaap

Rianne

Duidelijk lesmateriaal en hulp waar nodig

M. Hulsing

Peima opleiders, lesstof staat in geweldige taal omschreven. Gewone mensentaal, geen moeilijke woorden en formuleringen. Gewoon begrijpbaar. Ik kan met mijn kapotte hoofd diploma’s halen, dus dat... Peima opleiders, lesstof staat in geweldige taal omschreven. Gewone mensentaal, geen moeilijke woorden en formuleringen. Gewoon begrijpbaar. Ik kan met mijn kapotte hoofd diploma’s halen, dus dat wil heel wat zeggen ! 🙏

Jennifer

Prettig contact , via mail of telefoon goed bereikbaar, duidelijk lesmateriaal

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel Jennifer. De service van de helpdesk doet er zoveel mogelijk aan om de studenten zo goed mogelijk door de opleiding heen te laten komen. Een waardering stellen wij daarom enorm op prijs.

Michelle Tsie

Uitstekend!

Ctrlyourw8

Overzichtelijk in alle opzichten

Virginie Vandevelde

Begrijpbare uitleg, logische opbouw en helder weergegeven aan de hand van voorbeelden. Zeker aan te raden!

Margot bloem

Fijn dat eerst de theorie kwam. Astrid is een enorme motiverende, enthousiasmerende vrouw. Ze stelt je op je gemak, zorgt voor een vertrouwelijke ruimte. Ze is duidelijk in haar uitleg

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wauw wat een super gewaardeerde feedback voor onze docent Astrid Hart van de opleiding Familieopstellingen! Dank je Margot.

Angelique

Creatieve therapie

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank voor de positieve beoordeling!
Groetjes Team Civas

Jennifer van der Struis

Prima bereikbaar voor vragen , prettig contact via telefoon, opleiding duidelijk, fijn om de huiswerk vragen ( toets) meerdere malen te kunnen bezoeken.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dag Jennifer. Wat goed om te lezen dat je naast de duidelijkheid in het lesmateriaal, ook de service van de studiebegeleiders van Civas als prettig hebt ervaren.