Gert Noordhoek

Goed studiemateriaal!

Christie de Winne

Leuke en interessante opleidingen, er komt ook steeds meer bij om uit te kiezen, waaronder ook meer vervolgopleidingen. Daar word ik in ieder geval blij van

Sylvia Caubergh

Een interessante en inspirerende opleiding, die je thuis geheel zelfstandig kunt doen en waarbij de mogelijkheid bestaat om hulp in te roepen.

Martine Oeldrich

Heldere en duidelijke cursus. Met veel plezier deelgenomen.

Sofie

Ik heb de opleiding tot coach gevolgd (hbo niveau) met het stap budget. Het volgen van deze opleiding naast een druk gezin met jonge kinderen een een 30 urige werkweek waren erg goed te combineren.... Ik heb de opleiding tot coach gevolgd (hbo niveau) met het stap budget. Het volgen van deze opleiding naast een druk gezin met jonge kinderen een een 30 urige werkweek waren erg goed te combineren.
De kennis die ik heb opgedaan is ook zeer waardevol. Zowel om met de opleiding werk te zoeken, als voor mijn zelfontwikkeling.
Op dit moment bezig met de verdieping tot Vitaliteitscoach. Welke ik ook weer met veel plezier volg.

Saskia

Leerzaam uitgebreid en duidelijk.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Leerzaam is iets wat we graag teruglezen in de feedback. Dank je wel Saskia!

Hinda Wiggers

Een fijne en goed haalbare studie.

Carolina life-zangcoach

Jongerencoach (2021) online opleiding heb ik als heel fijn ervaren. Deze studiemateriaal is heel duidelijk in drie stappen, theorie en voorbeelden van casussen, opdrachten die je al kunt toepassen... Jongerencoach (2021) online opleiding heb ik als heel fijn ervaren. Deze studiemateriaal is heel duidelijk in drie stappen, theorie en voorbeelden van casussen, opdrachten die je al kunt toepassen om te oefenen en kennisvraag toetsen. Een hele mooi voorbereiding voor je examen die ik succesvol heb afgerond. Ik heb mij nog beter kunnen ontwikkelen als Jongerencoach naast life-zangcoach. Zeker een aanrader!

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dag Carolina,
Wat goed te lezen dat je zoveel vanuit de theorie hebt kunnen toepassen in de praktijk.

Dd

Je krijgt veel interessante info in de lesstof en het personeel is vriendelijk