BB

Fijne manier om te studeren. Veel geleerd.

W.M.A. de Klerk

Ik heb de opleiding Magnetiseren met succes afgerond. Als je belt voor vragen, wordt je goed geholpen. Via mail kan t weleens enige tijd duren eer je antwoord krijgt. Ook wist ik niet precies wie nu... Ik heb de opleiding Magnetiseren met succes afgerond. Als je belt voor vragen, wordt je goed geholpen. Via mail kan t weleens enige tijd duren eer je antwoord krijgt. Ook wist ik niet precies wie nu mijn docent/ docente was.
Maar dit zijn misschien wat punten van aandacht.
Ik ben héél positief hoe de opleiding opgebouwd is. Stap voor stap. Iedere les n toets, waarbij je gelijk je gescoorde punt krijgt.
Ook heb ik deelgenomen aan het praktijkweekend in Soest. Dit kan ik oprecht iedereen aanbevelen. Je groeit enorm in dit weekend. Docente Kirsten gaf dit weekend op een rustige manier met n grapje tussendoor.
Ze doseerde alles heel goed.
Daarna heb ik het examen gedaan. Ook hierbij weer gelijk je score. Dit is écht enorm fijn. Geen onnodige zenuwen, maar gelijk je resultaat.
Kortom:
Ik ben zéér tevreden over de opleiding Magnetiseren ❣❣
👍👍

Pia Coenraads

Opleiding duidelijk beschreven. Snelle respons van de studiebegeleider. Zou zeker overwegen nogmaals met Civas te studeren.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je positieve woorden Pia.
We verwelkomen je uiteraard graag weer als student in de toekomst!
Met vriendelijke groet, Team Civas

H. Lap

Makkelijk studiemateriaal, overzichtelijk en goed leesbaar geschreven

Marjo van Dijck

Weer een nieuwe opleiding afgerond! Fijne manier van studeren!

Francisca Pathuis

Positief

Mayke van den Boom

Cursus: Creatief werken met kinderen. Fijn en duidelijk beschreven lesstof. Video om de les wat meer uitleg te geven hoe iets werkt is ook een goede aanvulling. Huiswerk/ toets is makkelijk online... Cursus: Creatief werken met kinderen. Fijn en duidelijk beschreven lesstof. Video om de les wat meer uitleg te geven hoe iets werkt is ook een goede aanvulling. Huiswerk/ toets is makkelijk online in te vullen. Wat ik ook als prettig heb ervaren is dat je ook thuisopdrachten kon doen. De cursus in vier maanden afgerond. Ik vloog er doorheen.

Myriam

Zeer prettige, professionele en no nonsense lesstof. Duidelijk gemaakt door mensen uit het vakgebied. Goede ondersteuning, financieel toegankelijk “je kunt het zelf uitbreiden zonder daartoe... Zeer prettige, professionele en no nonsense lesstof. Duidelijk gemaakt door mensen uit het vakgebied. Goede ondersteuning, financieel toegankelijk “je kunt het zelf uitbreiden zonder daartoe verplicht te worden” . Heel fijne ervaring.

Sabrina

Interessante opleiding met veel informatie. De toetsen na elke les zijn goed te doen. Het examen op het eind is véél leren, maar achteraf gezien ook prima. De informatieverstrekking en het online... Interessante opleiding met veel informatie. De toetsen na elke les zijn goed te doen. Het examen op het eind is véél leren, maar achteraf gezien ook prima. De informatieverstrekking en het online leerplatform is duidelijk.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hi Sabrina,
Bedankt voor je positieve feedback. Dat stellen we zeer op prijs. Als opleider vinden we het belangrijk dat we tevreden studenten hebben.
Groetjes Team Civas

J. Ellens

Super leuk om vanuit huis iets nieuws te leren