Mandy

Fijne opleiding! Goede uitleg, lesmateriaal heel netjes, contact heel goed!

ROC Nijmegen

Duidelijke informatie en goede opleiding voor zelfstudie

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding Cognitieve Gedragstherapie als duidelijk hebt ervaren. Dat horen we graag!

Natalya

In principe heb ik redelijk goede ervaring gehad, de leerstof is zeer interessant. 2x vragen aan de docent gesteld, geen enkele keer een antwoord gehad, hoewel zij schrijven over deskundige... In principe heb ik redelijk goede ervaring gehad, de leerstof is zeer interessant. 2x vragen aan de docent gesteld, geen enkele keer een antwoord gehad, hoewel zij schrijven over deskundige begeleiding. Dus hou rekening mee Civas gaat je niet helpen. Daarom 90 euro per maand vind ik prijzig.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel voor je feedback! Fijn dat je het zo hebt ervaren ondanks dat je niet in contact bent geweest met de docent. Je vragen aan de docent kun je altijd naar info@civas.nl sturen, dan zorgen... Dank je wel voor je feedback! Fijn dat je het zo hebt ervaren ondanks dat je niet in contact bent geweest met de docent. Je vragen aan de docent kun je altijd naar info@civas.nl sturen, dan zorgen wij dat je vragen worden beantwoord. Wij streven er altijd naar om iedereen te ondersteunen in de opleiding.
groetjes Team Civas

Gudrun Ververs-Heigl

Goeie en duidelijke opleiding

Renee de Gids

Kindercoach

Vermin

Zeer prettig, vakkundig, breede kennis en fantastische praktijkdagen en ruimte. Zeer ervaren docenten/praktijkbegeleiders. Snelle feedback en hulpvaardige backoffice.

B.Thoer

Duidelijke leerstof..

annette

Ik heb vele opleidingen gevolgd. Fijne studie's.

Maria Spiritueel Centrum Mahatma

Ik heb inmiddels diverse HBO en MBO gerichte opleidingen gevolgd en met veel plezier.