Winnie

Kwaliteit onder de maat

Tamara Ligthart-Sprenkeling

Positief

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je Tamara, positief is positief om te lezen en waar we het voor doen.

Bram

Fijne organisatie. Communicatie en lesmateriaal als prettig ervaren

ZielsgewoonManja, Manja van Hooijdonki

Onlangs heb ik de Masteropleiding Familieopstellingen afgerond. Het was een geweldige opleiding onder bezielende leiding van Astrid Hart. Ik heb ontzettend veel geleerd en deze manier van werken.... Onlangs heb ik de Masteropleiding Familieopstellingen afgerond. Het was een geweldige opleiding onder bezielende leiding van Astrid Hart. Ik heb ontzettend veel geleerd en deze manier van werken. Het heeft al zo veel gebracht aan de vele klanten die ik sindsdien heb mogen ontvangen in mijn praktijk. Een werkelijke verdieping en verrijking van mijn palet aan mogelijkheden wat ik beschikbaar heb voor mijn klanten. Een echte aanrader voor iemand die vanuit positiviteit en vertrouwen richting een cliënt wil werken en die zichzelf wil verdiepen en bekwamen in opstellingen. Ik ben héél blij en vooral dankbaar dat ik deze opleiding ben gaan volgen.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel Manja voor je positieve review. Onze docent Astrid is zeer gespecialiseerd in het begeleiden van opstellingen en het overbrengen aan studenten. Wij van Civas zijn ook enorm blij en... Dank je wel Manja voor je positieve review. Onze docent Astrid is zeer gespecialiseerd in het begeleiden van opstellingen en het overbrengen aan studenten. Wij van Civas zijn ook enorm blij en bevoorrecht met haar!

Ans Noordijk-de Feijter

Veelzijdige leerzame cursus. Vlotte communicatie met de docent.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hi Ans, hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je de communicatie met de docent als soepel hebt ervaren!

Linda

Super opleiding, geeft goede nieuwe inzichten. En prettig studeren. Goed contact en snelle antwoorden bij vragen.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel Linda. Wat fijn om te horen dat de opleiding ADHD coach bij Civas je zo goed is bevallen! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas!

Heidi Vanderstraeten

Positieve ervaring! Goede administratieve service. Duidelijke en bijzonder interessante cursus!

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn om te horen Heidi dat de opleiding Burn Out Coach bij Civas zo goed is bevallen! We hopen je natuurlijk weer terug te zien bij een van onze opleidingen!

Mandy van vught

Super goed. Snel antwoord bij vragen. En de studies zijn goed en fijn opgezet

Diana Spoelder

Zeer goed omschreven studiemateriaal met mooie voorbeelden, metaforen en oefeningen .Heel fijn is het open boek examen.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank voor je feedback Diana. De inhoud van het lesmateriaal wordt ieder jaar opnieuw bekeken en bijgewerkt om deze zo goed mogelijk in de praktijk te kunnen toepassen.

Claire

Ik heb onlangs deelgenomen aan een cursus Lifecoach.

Ik heb onlangs deelgenomen aan een cursus Lifecoach.

Ten eerste wil ik graag benadrukken dat de cursusinhoud uitstekend was. Veel aspecten van de coachingstechnieken en hulpmiddelen komen aan bod in de cursus , waardoor ik een grondig begrip kreeg van de verschillende facetten van het lifecoaching. De onderwerpen waren goed gestructureerd en het cursusmateriaal bood voldoende diepgang om de concepten volledig te begrijpen.

Een aspect dat ik echt waardeerde, was de inclusie van veel praktijkvoorbeelden. Deze voorbeelden boden inzicht in hoe de coachingstechnieken in real-life situaties worden toegepast. Dit maakte de leerervaring levendig en hielp me om de theorie beter te begrijpen en toe te passen in de praktijk. Het stelde me ook in staat om me beter voor te bereiden op het werken met cliënten buiten de cursus.

Wat mij persoonlijk goed hielp was de mogelijkheid om proefexamens te doen ter voorbereiding op het uiteindelijke examen. Deze proefexamens waren representatief voor de vragen en de structuur van het daadwerkelijke examen, waardoor ik mezelf kon testen en mijn kennisniveau kon beoordelen. Dit heeft me enorm geholpen om zelfverzekerd en goed voorbereid aan het examen deel te nemen.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, ben ik erg tevreden. De cursus bood zeker waarde voor het geld dat ik heb geïnvesteerd. De kwaliteit van het lesmateriaal, de begeleiding en de beschikbare bronnen waren allemaal van hoog niveau. Het voelde als een verstandige investering in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat de Lifecoach-cursus die ik heb gevolgd een uitstekende keuze was. Ik zou deze cursus dan ook ten zeerste aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in het ontwikkelen van vaardigheden op het gebied van lifecoaching.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn om te horen dat de opleiding Lifecoach bij Civas je zo goed is bevallen en dank voor je feedback over de opleiding! We hopen je in de toekomst natuurlijk weer terug te zien bij Civas!