H boerenkamp

De opleiding kruiden was mooi om teleren
Duidelijk leermateriaal

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. we hopen je graag nogmaals bij Civas als student te verwelkomen.

R.Krans

Prettige manier van studeren en afronden.

Inge

Goede ervaring, alles is duidelijk en er is genoeg mogelijkheid om vragen te stellen/(online)sessies bij te wonen. Bij mijn opleiding kon alles vanuit huis en volledig op eigen tempo dankzij de... Goede ervaring, alles is duidelijk en er is genoeg mogelijkheid om vragen te stellen/(online)sessies bij te wonen. Bij mijn opleiding kon alles vanuit huis en volledig op eigen tempo dankzij de digitale huiswerk vragen die direct werden nagekeken. Zo wist je meteen hoe het gegaan was en en of je al door kon naar de volgende les of dat je nog wat moest herhalen.
Ook de online toets is ideaal. Ik zou het zeker aanraden!

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hi Inge. Wat fijn dat je zoveel baat hebt gehad bij de online vragenuurtjes. Dank voor je positieve feedback

Sandra Kies

Civas heeft mooie opleidingen, duidelijk lesmateriaal en de mogelijkheid om naar instructiedagen te gaan. Ik heb al verschillende opleidingen bij civas gevolgd en er staan er nog op mijn... Civas heeft mooie opleidingen, duidelijk lesmateriaal en de mogelijkheid om naar instructiedagen te gaan. Ik heb al verschillende opleidingen bij civas gevolgd en er staan er nog op mijn verlanglijstje.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel voor je reactie Sandra en wat fijn om te horen dat je al meerdere opleidingen bij Civas hebt gevolgd en dat het je zo goed is bevallen! We hopen je natuurlijk in de toekomst weer te... Dank je wel voor je reactie Sandra en wat fijn om te horen dat je al meerdere opleidingen bij Civas hebt gevolgd en dat het je zo goed is bevallen! We hopen je natuurlijk in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas!

José Klaassen

Zeer interessant

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dag Jose. Wat leuk dat je de opleiding als interessant hebt ervaren. Dank voor je feedback

Doens Service in Zorg en WelZijn

Provocatief coachen

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je feedback! We hopen je weer te mogen verwelkomen bij Civas bij een van onze andere opleidingen!

B.Nistro

Heel goed ervaren, enig min punt , ik kreeg geen contact met mijn studie begeleider.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hai Bianca dank je wel voor je positieve review. De studiebegeleiders kun je benaderen via de telefoon en via de mail. In principe krijg je op je mail altijd antwoord.

B

Fijne opleiding tot kindercoach gedaan, stof is van nu, wordt goed bijgehouden.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank voor je feedback. De afdeling content doet zijn uiterste best om de opleiding zo up to date mogelijk te houden. Fijn dat je dit zo waardeert.

Danique

Ik vind de opleidingen bij Civas duidelijk en overzichtelijk. Het fijne van het forum is om vragen en ervaringen samen te delen. Ik kreeg netjes mijn certificaten en diploma’s thuis gestuurd.

Annie vanhee

Heel goed