José Klaassen

Zeer interessant

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dag Jose. Wat leuk dat je de opleiding als interessant hebt ervaren. Dank voor je feedback

Doens Service in Zorg en WelZijn

Provocatief coachen

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je feedback! We hopen je weer te mogen verwelkomen bij Civas bij een van onze andere opleidingen!

B.Nistro

Heel goed ervaren, enig min punt , ik kreeg geen contact met mijn studie begeleider.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hai Bianca dank je wel voor je positieve review. De studiebegeleiders kun je benaderen via de telefoon en via de mail. In principe krijg je op je mail altijd antwoord.

B

Fijne opleiding tot kindercoach gedaan, stof is van nu, wordt goed bijgehouden.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank voor je feedback. De afdeling content doet zijn uiterste best om de opleiding zo up to date mogelijk te houden. Fijn dat je dit zo waardeert.

Danique

Ik vind de opleidingen bij Civas duidelijk en overzichtelijk. Het fijne van het forum is om vragen en ervaringen samen te delen. Ik kreeg netjes mijn certificaten en diploma’s thuis gestuurd.

Annie vanhee

Heel goed

Le Doux

Ik heb een zeer slechte ervaring met Civas

Beste mevrouw Le Doux,
Graag nemen wij van de gelegenheid gebruik om te reageren op uw review.
Beste mevrouw Le Doux,
Graag nemen wij van de gelegenheid gebruik om te reageren op uw review.
Wij hebben na eerder contact nogmaals geprobeerd om contact met u op te nemen, helaas was dit zonder resultaat.
Het verbaast ons dat u een negatieve review heeft geplaatst over de opleiding Gewichtconsulente.
U heeft bij ons uitsluitend de opleiding HSP Coach afgenomen, die u succesvol heeft afgerond.
Het terugsturen van het lesmateriaal houdt niet in dat de opleiding en de termijnbetalingen ongedaan kunnen worden gemaakt.
U heeft een complete opleiding bij ons afgenomen, daardoor bent u het volledige lesgeld aan ons verschuldigd. Tevens is het certificaat HSP Coach reeds in uw bezit.
De regels omtrent Voortijdige beëindiging vindt u terug in ons studiereglement, een voorwaarde waar u tijdens de inschrijving akkoord mee bent gegaan.
Civas staat altijd open voor contact, suggesties en verbeteringen.
Namens Sanne en team Civas.

Reebalance

Zoals in het verleden en nu, ben ik zeer tevreden over de opleidingen van Civas

Moumen

👍👑👌🌸

Gerda den Breejen

Zeer menselijk; de studiebegeleiders helpen je overal doorheen.
Je krijgt veel stof voor je geld.