Natasja Alderliefste

De CIVAS opleiding wandelcoach gedaan. Ik vond het vergeleken andere aanbieders een opleiding op niveau. Je krijgt 2 leerboeken wat ik erg fijn vind want daardoor kon ik mijn lesstof overal mee naar... De CIVAS opleiding wandelcoach gedaan. Ik vond het vergeleken andere aanbieders een opleiding op niveau. Je krijgt 2 leerboeken wat ik erg fijn vind want daardoor kon ik mijn lesstof overal mee naar toenemen en er in arcaden en notities maken. Daarnaast maak je online toetsen om jezelf te testen.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Fijn om te horen Natasja dat de opleiding Wandelcoach van Civas je zo goed is bevallen en dank voor je feedback over het lesmateriaal! Wie weet zien we je nog terug bij een van onze andere... Fijn om te horen Natasja dat de opleiding Wandelcoach van Civas je zo goed is bevallen en dank voor je feedback over het lesmateriaal! Wie weet zien we je nog terug bij een van onze andere opleidingen?

Anne-Marijn Küthe

Ik heb de Ayurveda-opleiding van CIVAS met plezier gevolgd. Ik vond het een degelijke opleiding en het was heel handig dat ik thuis kon studeren en ook thuis de vragen kon invullen en online meteen... Ik heb de Ayurveda-opleiding van CIVAS met plezier gevolgd. Ik vond het een degelijke opleiding en het was heel handig dat ik thuis kon studeren en ook thuis de vragen kon invullen en online meteen kon zien wat mijn score was.

Carla Borghstijn-van Dort

Fijne duidelijke opleiding!

Reactie CIVAS Opleidingen:

Leuk te horen Carla dat de opleiding Angst Coach die je bij Civas hebt gevolgd zo goed is bevallen! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij een van onze andere opleidingen!

Jack

Duidelijk cursusmateriaal. Massage leer je niet uit de theorie, dus dat moet je zelf doen. Aan de hand van foto- en videomateriaal lukt dat ook :-)

Praktijk PuurZijn

Fijne duidelijke cursus Ayurveda, prima niveau en goede opzet ook naar examen toe. Een form en vragen worden beantwoord via mail. Mis sosms wel het persoonlijk contact maar is inherent aan online... Fijne duidelijke cursus Ayurveda, prima niveau en goede opzet ook naar examen toe. Een form en vragen worden beantwoord via mail. Mis sosms wel het persoonlijk contact maar is inherent aan online cursus en opleiding volgen.

Anne

Hele fijne opleider

Cynthia

Ik heb al vele opleidingen gevolgd via CIVAS. Er staan er weer op mijn to do list ook. Ik ben super tevreden, goede leerstof, goede uitleg kortom niets op aan te merken.

JME Heupink

Op het diploma wat ik na de opleiding heb gekregen staat 1 voorletter terwijl ik er 3 heb. Dit willen ze niet aanpassen kosteloos. Zij hebben mij nooit gevraagd welke naam op het diploma hoort te... Op het diploma wat ik na de opleiding heb gekregen staat 1 voorletter terwijl ik er 3 heb. Dit willen ze niet aanpassen kosteloos. Zij hebben mij nooit gevraagd welke naam op het diploma hoort te komen. Kennelijk is het voor hen normaal om voornaam erop te zetten. Na 1,5 jaar wisten ze die niet en hebben ze de J erop geplaatst zonder mij te vragen wat mijn voornaam was. Nu moet ik €25 euro betalen als ik dit aangepast wil hebben. Ik ben het hier niet mee eens en zou dit aangepast zien worden. Zij kunnen niet van protocol afwijken. Erg jammer. Om die reden zal ik Civas niet kunnen aanbevelen bij anderen.

Anja Brouwer

Moeilijke stof, maar zeker te doen. Ook met je medecursisten

Ilona

Fijne duidelijke opleiding en fijn en snel contact met Civas.