Patricia Liebregts

Duidelijke communicatie en betrokken personeel

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

Goede sfeer tijdens mijn laatste deelname en genoeg vrije tijd kon pingpongen en tafelvoetballen Lekker eten (goed verzorgd) met andere deelnemers het diner is mooi samenkomen.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Patricia, Wat een mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat de deelname goed is geweest. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, CHDR

Saskia Hoovenstat

Op het velen bloedprikken na vond ik het prima te doen.

Communicatie was prima, recreatie ruimte mogen wel iets meer spullen komen en vervangen worden, zoals een wii zou leuk zijn of Nintendo, kaart spellen.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Saskia, Goed om te horen dat je deelname is bevallen! De feedback gaan we meenemen. Met vriendelijke groet, CHDR

Freda Okyere

Ik werd steeds goed geïnformeerd tijdens het onderzoek alles was duidelijke en verliep respectvol.

Beste Freda, Dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, CHDR

Stan

Helemaal prima

De sfeer was prettig. De groep was erg fijn; gelijkgestemde mensen. De artsen waren over het algemeen prima. De communicatie had iets beter gekund door de eerste dagen even goed benadrukken wat wel... De sfeer was prettig. De groep was erg fijn; gelijkgestemde mensen. De artsen waren over het algemeen prima. De communicatie had iets beter gekund door de eerste dagen even goed benadrukken wat wel en niet mag en wat de tijden zijn. Qua tijdsbesteding was de CPR les een leuk initiatief. Een groot zwakte punt was dat we twee weken met kapotte pingpong betjes moesten spelen. Dat op dag 1 het kapotte tafelvoetbal mannetje uit het niets gemaakt was, was dan weer prima. Wat jammer was, is dat verdieping 7 niet zo makkelijk toegankelijk is, ivm begeleiding. Maar wel top dat die verdieping er is.

Één avond stond een schat van een vrouw, Maartje, er helemaal alleen voor en dat was gewoon teveel voor 1 persoon. Ondanks dat deed ze het super maar wat minder druk zou verantwoordelijker zijn geweest.

Ook was het erg fijn dat er veganistische maaltijden ‘s avonds was (ondanks dat het een keer fout ging) maar voor overdag gaan boterhammen met pindakaas en jam voor ontbijt én lunch wel gauw tegenstaan. Dat er avocado hummus was, was meer uitzondering dan regel.

En dat er niet gerecycled wordt is eigenlijk ongekend. Maar ik hoorde wel dat de regels van stad Leiden een groot deel verantwoordelijk zijn daarvoor.

Ik heb een hele fijne tijd gehad, de verplegers, verpleegsters, en alle andere werknemers waren top. Ik ben erg tevreden. Ohja: top dat er dagelijks de krant was

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Stan, Dank voor de uitgebreide feedback! Wij gaan de punten meenemen om het verblijf bij ons te verbeteren. De gemeente Leiden heeft inderdaad een afvalscheidingsinstallatie, deze installatie... Beste Stan, Dank voor de uitgebreide feedback! Wij gaan de punten meenemen om het verblijf bij ons te verbeteren. De gemeente Leiden heeft inderdaad een afvalscheidingsinstallatie, deze installatie scheidt plastic, blik en drankkarton van restafval. Met vriendelijke groet, CHDR

Mandy Keijsper

Goed. Ze zijn duidelijk over de planning en er is genoeg vermaak op de zalen.

De sfeer is prima. Vooral fijn om niet met veel mensen op een kamer te hoeven liggen. Erg goed dat iedereen zelfs een eigen tv scherm op de kamer heeft.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Mandy, Fijn om te horen dat de deelname goed is bevallen! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, CHDR

Van der Donk

Goed. Heel aardig personeel

De communicatie over de te verwachten behandelingen is veel te weinig: veel tegenstrijdige informatie en daardoor verl verrassingen. De sfeer is goed

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste meneer van der Donk, Dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om informatie zo duidelijk mogelijk te communiceren, spijtig om te horen dat dit bij u niet goed is gegaan. Wij gaan uw punten... Beste meneer van der Donk, Dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om informatie zo duidelijk mogelijk te communiceren, spijtig om te horen dat dit bij u niet goed is gegaan. Wij gaan uw punten meenemen zodat wij onze service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, CHDR

Ch.W. Ligtvoet

Een uitdagend onderzoek waaraan ik voor het nagestreefde doel graag heb deelgenomen.

Een professionele aanpak die vertrouwen inboezemt, het contact met artsen vormde tijdens de onderzoeksperiode een waardevolle fysieke check en informatiebron, een aantal bloedafnemers wist feilloos... Een professionele aanpak die vertrouwen inboezemt, het contact met artsen vormde tijdens de onderzoeksperiode een waardevolle fysieke check en informatiebron, een aantal bloedafnemers wist feilloos in één keer resultaat te boeken, nieuwsgierigheid over uitslagen van metingen werd
terstond bevredigd, ontspannen sfeer sfeer bevorderde een goede stemming en interactie, facilitair uitstekend.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste meneer Ligtvoet, Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons. Dankuwel voor de mooie feedback! Met vriendelijke groet, CHDR

Meili Weijman

Chaotisch en onduidelijk

vond dat er nauwelijks tot geen communicatie was. Het was heel vaag wat de bedoeling was en wat er van mij verwacht werd en wat ik allemaal kon doen en wel of niet mocht doen in het... vond dat er nauwelijks tot geen communicatie was. Het was heel vaag wat de bedoeling was en wat er van mij verwacht werd en wat ik allemaal kon doen en wel of niet mocht doen in het onderzoekscentrum. Kreeg nogal het idee dat ik het zelf maar mocht uitzoeken. Qua sfeer vond ik het ook nogal ongemakkelijk. Nieuwe deelnemers/ mensen die gekeurd werden, werden met actieve deelnemers allemaal in een hok gestopt. Vond het nogal apart dat dat niet van elkaar gescheiden werd. Qua tijdsbesteding was het gewoon heel onduidelijk omdat ik niet wist wanneer ik vrije tijd had of wanneer mijn volgende handeling was. Dit werd na aantal pogingen vragen nog steeds niet duidelijk.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Meili, Wat vervelend om te horen dat de deelname minder goed is bevallen! Wij streven er namelijk altijd naar om het verblijf van deelnemers zo prettig mogelijk te laten verlopen. We proberen... Beste Meili, Wat vervelend om te horen dat de deelname minder goed is bevallen! Wij streven er namelijk altijd naar om het verblijf van deelnemers zo prettig mogelijk te laten verlopen. We proberen deelnemers zo goed mogelijk te informeren over de verwachting en tijdsbesteding per dag via de deelnemersinformatiebrief en met een tijdslijst per dag die ingezien kan worden bij het verblijf in de kliniek. We willen graag verder uitzoeken waarom dit bij jou niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan. Het lukte helaas niet om je telefonisch te bereiken, graag zouden wij in contact met je komen om het te bespreken. Dank in elk geval voor je eerlijke feedback en we zullen dit intern ook verder opvolgen. Met vriendelijke groet, CHDR

Anna Tebbens

Professioneel, iedereen was ontzettend vriendelijk en ondanks dat alles strak op tijd moet wilde iedereen wel een praatje maken.

De sfeer was goed, ook onder de deelnemers. Qua communicatie miste ik een uitleg over hoe de dagen eruit zouden zien. Bijvoorbeeld van hoelaat tot hoelaat de doseerdag zou zijn en of er bijvoorbeeld... De sfeer was goed, ook onder de deelnemers. Qua communicatie miste ik een uitleg over hoe de dagen eruit zouden zien. Bijvoorbeeld van hoelaat tot hoelaat de doseerdag zou zijn en of er bijvoorbeeld een uur pauze zou zijn. Omdat ik in de veronderstelling was dat er tussen 8 en 10 pauze zou zijn had ik 's ochtends niet kunnen poepen waarna er iedere minuut iemand in de kamer aanwezig was, hierdoor kreeg ik erge buikpijn wat wel vervelend was. De volgende keer zou ik dus een uur eerder opstaan om dat te voorkomen!

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Anna, fijn om te horen dat je verblijf bij ons is bevallen! Dank voor je feedbackpunten, wij gaan deze meenemen. Met vriendelijke groet, CHDR

Jesse Jürries

Goed! Niet te veel drukte. Vond het wel jammer dat ik niet naar buiten mocht.

Communicatie is door het verblijf heen goed gegaan, maar toen ik voor het eerst binnenkwam werd er bijna niks aan me uitgelegd. Dat was af en toe wel verwarrend maar alle verpleegkundigen stonden... Communicatie is door het verblijf heen goed gegaan, maar toen ik voor het eerst binnenkwam werd er bijna niks aan me uitgelegd. Dat was af en toe wel verwarrend maar alle verpleegkundigen stonden paraat om vragen te ontvangen en te antwoorden.
Ik vond het een gezellige sfeer, er is genoeg vermaak geregeld.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jesse, dank voor de beoordeling en de feedback. Wij gaan je punten meenemen zodat wij de ervaring van deelnemers kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, CHDR