Bajic Boris

Heel aangenaam

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

Ik heb heel leuk gevonden om me te doen ,communicatie met personeel was heel goed en duidelijk, de sfeer was goed

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Boris, wat een super beoordeling. Bedankt en tot de volgende deelname! Met vriendelijke groet, CHDR

Jacqueline Poel

Het is gezellig, personeel is heel aardig, lekker eten. Voor herhaling vatbaar....

Het contact met het personeel is erg goed, ze nemen alle tijd voor je. Er is genoeg te doen. De sfeer is top.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jacqueline, wat fijn om te horen dat de deelname zo goed is bevallen. Dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, CHDR

M. van der Schoot

Prima verblijf met redelijke voorzieningen en maaltijden

Er was voldoende eten en dit was smakelijk (voor mij persoonlijk soms iets te zout). Fijn dat er af en toe snackmomentjes waren. Een eigen persoonlijke kamer was ook fijn. Verbetering is mogelijk in... Er was voldoende eten en dit was smakelijk (voor mij persoonlijk soms iets te zout). Fijn dat er af en toe snackmomentjes waren. Een eigen persoonlijke kamer was ook fijn. Verbetering is mogelijk in communicatie (wanneer welk onderzoek, hoe lang mag je niet douchen ivm draden, wanneer mag je vrij eten en wanneer niet?). Er waren een aantal leuke mogelijkheden voor tijdsbesteding (krant, televisie, bordspellen), maar er zou nog meer toegevoegd kunnen worden zoals meer spellen voor de Playstation en shows kunnen terugkijken op de tv.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste mevrouw van der Schoot, dank voor de beoordeling! Wij gaan je verbeterpunten meenemen. Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

wesley joosten

Goede communicatie, vriendelijke zorg
Veel vrijheid zelf vrijetijd in te delen

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Wesley, bedankt voor de mooie beoordeling en goed om te horen dat je deelname naar wens was! Met vriendelijke groet, CHDR

Joe

Deelname is goed gegaan.

Ik had een eigen kamer. De sfeer was prettig op deze kamer. Personeel is zoals ik eerder heb ervaren erg vriendelijk. Eén dag druk met testen, gelukkig op de eerste en derde meer rust.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Joe, dank voor de 5-sterren beoordeling! We gaan je feedback meenemen. Met vriendelijke groet, CHDR

Femy Geerdink

Heel plezierig en gastvrij

Er wordt goed naar je geluisterd en iedereen is vriendelijk

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Femy, goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij ons. Tot de volgende deelname! Met vriendelijke groet, CHDR

Lisan

Goed!

De sfeer was goed. Al het personeel vond ik super aardig. Er waren wel erg veel proefpersonen (alle kamers vol), waardoor de “woonkamer” erg druk was. Communicatie was goed, we werden goed op de... De sfeer was goed. Al het personeel vond ik super aardig. Er waren wel erg veel proefpersonen (alle kamers vol), waardoor de “woonkamer” erg druk was. Communicatie was goed, we werden goed op de hoogte gehouden wanneer wat plaats ging vinden.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Lisan, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je het personeel, de sfeer en de communicatie zo positief hebt ervaren. Je feedback zullen wij terugkoppelen. Met vriendelijke... Beste Lisan, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je het personeel, de sfeer en de communicatie zo positief hebt ervaren. Je feedback zullen wij terugkoppelen. Met vriendelijke groet, CHDR

Ray Leno Do Carmo Santos

Goeie sfeer

Reactie Centre for Human Drug Research:

Dank voor de goede beoordeling en fijn om te horen dat de deelname goed is bevallen! Met vriendelijke groet, CHDR

Bianca Feyen

Ik was reserve, dus maar 1 dag en nacht geweest helaas. Alles goed verzorgt. Leuk en aardig personeel !!
Alles werd goed uitgelegd.

Communicatie goed. Sfeer en tijdsbesteding goed.
Miste alleen electra bij douche voor fohne.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Bianca, fijn om te horen dat de reserve deelname goed is bevallen. Graag ontvangen wij je volgende keer voor een volledige deelname! Met vriendelijke groet, CHDR