Mattijn Slingerland

Leuk, het is interessant om te zien hoe wetenschappelijk onderzoek daadwerkelijk in z'n werk gaat

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

De communicatie is helder en transparant. De sfeer is prima dit komt vooral door het vriendelijke personeel. Qua tijdsbesteding heb ik bij mijn onderzoeken vooral mijn tijd besteed met dingen die ik... De communicatie is helder en transparant. De sfeer is prima dit komt vooral door het vriendelijke personeel. Qua tijdsbesteding heb ik bij mijn onderzoeken vooral mijn tijd besteed met dingen die ik zelf had meegenomen zoals laptop/boeken, omdat ik niet aan de kant zat waar de tv stond. Tijdbesteding is dus prima, mits je er zelf aan denkt om dingen mee te nemen.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Mattijn, Dank voor het schrijven van een uitgebreide review! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Kinino Daniel

Erg prettig. De verpleegkundige waren ontzettend aardig.

De communicatie was erg duidelijk. Ik wist precies wanneer ik wat had en hoeveel tijd er tussen zat

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Kinino, Dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je een fijne deelname hebt gehad. Met vriendelijke groet, CHDR

Joseph

In goede handen

Medewerkers zijn vriendelijk, leggen alles goed uit. Kamers en gemeenschappelijke ruimte is prima.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Joseph, Goed om te lezen dat je een fijne deelname hebt gehad bij ons! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Renee Hermsen

Super goed.

Hele fijne sfeer (zowel onder proefpersonen en ook zeker personeel), goed georganiseerd, lekker eten. Voelde me erg op mijn gemak, een gemoedelijke sfeer. Super vriendelijk personeel.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Renee, Goed om te lezen dat de deelname goed is bevallen! Dank voor de mooie woorden, Met vriendelijke groet, CHDR

Radjes Rosiek

Het voelt goed om te weten dat je als gezonde vrijwilliger bijdraagt aan de ontwikkeling van geneesmiddelen voor anderen. Omdat je omgeven wordt door professionele medewerkers - zowel... Het voelt goed om te weten dat je als gezonde vrijwilliger bijdraagt aan de ontwikkeling van geneesmiddelen voor anderen. Omdat je omgeven wordt door professionele medewerkers - zowel verpleegkundigen als artsen - weet je dat je in goede handen bent. Je krijgt uitgebreid te horen wat je te wachten staat en is de deelname een prettige ervaring. Een eerlijk is eerlijk: de vergoeding is mooi meegenomen (in mijn geval om mijn dure hobby - de World Marathon Majors - mee te financieren) net als de gratis health check.

Het goede van de CHDR-organisatie is dat alles professioneel is opgezet en acties als zodanig worden uitgevoerd. Vrij snel na een aanmelding voor een onderzoek wordt dat opgevolgd door een intake.... Het goede van de CHDR-organisatie is dat alles professioneel is opgezet en acties als zodanig worden uitgevoerd. Vrij snel na een aanmelding voor een onderzoek wordt dat opgevolgd door een intake. De communicatie over vervolgstappen is prima: snel, uitgebreid en duidelijk. Het verblijf is mij prima bevallen: een prima accomodatie die door de huiselijke/kantoor inrichting niet helemaal als behandelcentrum overkomt. De groepsleden van mijn studie waren leuke deelnemens waardoor je verblijf prettig verloopt. Tussen alle onderzoeken door is er veel ruimte om te eigen ding te doen: uitrusten, werken, studeren et cetera. De rustige omgeving met de nodige privacy helpt daar zeker bij. Alle ruimtes worden prima schoon gehouden. Tot slot is er veel aandacht voor de inwendige mens: lekkere warme maaltijden, gezonde items voor ontbijt & lunch en natuurlijk voldoende fruit.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Radjes, Wat een mooie woorden over het CHDR! Dank voor het achterlaten van de uitgebreide review. Wij zien u graag terug voor een volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

krijn van dijk

Prima ervaring

externe communicatie is prima. Interne communicatie van medewerkers zeer netjes en oprecht

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Krijn, Fijn om te lezen dat je een prima ervaring hebt gehad bij ons en dat de communicatie goed was! Met vriendelijke groet, CHDR

Hugo Elsman

Prettig

Aardig personeel

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Hugo, Dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Jodie Assen

Communicatie en sfeer was goed, ook de teken- en yogales waren leuk. We hebben 1 keer gewandeld en dat is erg fijn als je de rest van de dag binnen zit.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jodie, Wat leuk om te lezen dat de activiteiten zijn bevallen en dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, CHDR

ingrid elemans

Prima, het was een simpel onderzoek met korte bezoeken en behandelingen

Er werd goed verteld wat er gebeurde, wat ik moest doen. Wat te doen bij thuiskomst, wat te doen bij calamiteiten etc.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Ingrid, Wat een mooie 5-sterren beoordeling, dank! Met vriendelijke groet, CHDR

Lex

Top, gezellig, huiselijk en netjes

Er zijn voldoende mogelijkheden naar tijdsinvulling, hoewel het jammer is dat het niet altijd mogelijk is naar het hoogste verdiep te gaan. Communicatie en sfeer zijn leuk.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Lex, Goed om te lezen dat de deelname een fijne ervaring was. Wij nemen je feedback mee! Met vriendelijke groet, CHDR