Jelle de Wit

Topzorg, alles liep perfect. Prikken ging goed. Bejegening en informatie verliep vlekkeloos

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

Ik heb alleen korte bezoeken gehad. Dat was ook een prettige ervaring. Helder wanneer ik moest komen en wat er van me werd verwacht.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jelle, Wat een mooie woorden over je deelname, dank! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Tosica

Duidelijke communicatie, fijne sfeer en qua tijdsbesteding vooral zelf dingetjes meenemen om te kunnen doen. Er waren wel spelletjes en videogames, een pingpong tafel en er werd een leuke yoga-les... Duidelijke communicatie, fijne sfeer en qua tijdsbesteding vooral zelf dingetjes meenemen om te kunnen doen. Er waren wel spelletjes en videogames, een pingpong tafel en er werd een leuke yoga-les gegeven.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Tosica, Dank voor de uitgebreide feedback. Goed om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad en dat je de yoga-les leuk vond! Wij gaan je feedback meenemen. Met vriendelijke groet,... Beste Tosica, Dank voor de uitgebreide feedback. Goed om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad en dat je de yoga-les leuk vond! Wij gaan je feedback meenemen. Met vriendelijke groet, CHDR

Maurits

Perfect

Ik vond de communicatie duidelijk, de sfeer was erg goed, aardige medewerkers, er werd veel en gevarieerde tijds besteding aangeboden.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Maurits, Dank voor de mooie 5-sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat je ervaring bij ons perfect was. Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

B.

Aangenaam verblijf!

prima organisatie en verpleging.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste, Goed om te lezen dat je een aangemaam verblijf bij ons hebt gehad! Met vriendelijke groet, CHDR

Thomas

Goed ontvangen bij aankomst, duidelijk waar je aan toe bent. Ik heb het daarom goed ervaren.

Communicatie is duidelijk, je weet wat je kan verwachten en wat jij van het personeel kan verwachten. Ook communicatie via sms met herinneringen is prima. Ik had korte verblijven zonder overnachting... Communicatie is duidelijk, je weet wat je kan verwachten en wat jij van het personeel kan verwachten. Ook communicatie via sms met herinneringen is prima. Ik had korte verblijven zonder overnachting dus tijdsbesteding was niet heel veel aan de orde.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Thomas, Dank voor de uitgebreide feedback en fijn om te lezen dat de deelname is bevallen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, CHDR

Iméze

Erg prettig in een veilige omgeving

De communicatie was erg duidelijk. De sfeer was ontspannen en het programma was duidelijk.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Iméze, Fijn om te lezen dat de ervaring goed was bij ons! Dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, CHDR

Wietse Goos

Prettig en duidelijk

Ik vond dat er ten alle tijden goed werd gecommuniceerd met mij over wat er moest en zal gaan gebeuren. De sfeer was vrij rustig en aangenaam. Voor de tijdsbesteding was er aan het begin er veel en... Ik vond dat er ten alle tijden goed werd gecommuniceerd met mij over wat er moest en zal gaan gebeuren. De sfeer was vrij rustig en aangenaam. Voor de tijdsbesteding was er aan het begin er veel en daarna verminderde het telkens.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Wietse, Dank voor de 5-sterren beoordeling! Goed om te lezen dat de deelname als prettig is ervaren. Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Michael Guerrero

Het was een goede ervaring, maar vanwege de bijwerkingen verliet ik de faciliteit vermoeider dan toen ik aankwam. Ik kreeg niet veel gedaan en was moeer dan toen ik aankwam.

Het was allemaal best goed, maar de gemeenschappelijke ruimte is klein. En als je een rustige plek wilt dan is de enige optie het bed.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Michael, Dank voor het achterlaten van de uitgebreide feedback! Met vriendelijke groet, CHDR

Nika

Als prettig, zowel de mensen, als de omgeving

Omgang en communicatie ervaar ik als goed. Verblijf is ook erg goed

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Nika, Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij ons! Dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, CHDR

Romy

Prettig en gastvrij

De sfeer was prettig, mede door de leuke groep. Het personeel was vriendelijk en duidelijk in de communicatie. Stelde zich ook netjes voor.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Romy, Dank voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat je deelname bij ons is bevallen. Tot de volgende deelname! Met vriendelijke groet, CHDR