De Wachter Dirk

Zeer goede ervaring

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

De communicatie met verplegend personeel en dokters is zeer goed,de behulpzaamheid en de bezorgdheid van het verplegend personeel is zeer goed (zelf ondervonden) de tijdsbesteding is ruim voldoende

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste meneer de Wachter, Super om te horen dat de ervaring bij ons goed is geweest! Met vriendelijke groet, CHDR

Shane Voorzaat

Erg prettig!

De communicatie en sfeer waren echt top. We hadden de hele dag veel vrije tijd, maar dit was goed gecommuniceerd van tevoren.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Shane, Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, CHDR

Jeanind

Zeer prettig

Hele vriendelijke mensen die er werken, je werd goed verzorgd en de onderzoeken waren prima te doen.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jeanine, Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij ons goed is geweest! Dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, CHDR

Els M.I. van Weezenbeek

Heel positief. Personeel was heel behulpzaam en aardig bij alles. Wij hadden een slaapkamer voor mijzelf, maar daar had ik niks aan overdag, want wij mochten daar de hele dag niet komen.

Het was mijn 1ste ervaring en is goed bevallen.
Het was mijn 1ste ervaring en is goed bevallen.
De 1ste vrijdagmorgen kwam een arts die ons alleen vertelde dat er de hele dag niets met ons werd gedaan. Alleen wat er de avond en nacht zou gebeuren en dat wij onszelf maar de hele dag moesten bezighouden.
De sfeer was prima met al die mensen die er voor diverse onderzoeken waren, was heel leuk om hun ervaringen te horen. V.w.b. de tijdsbesteding kan ik kort zijn, die moesten wij zelf invullen. Dus ik had het geluk dat ik mijn laptop had meegenomen zodat ik aan mijn boek kon werken dat ik aan het schrijven. ben.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Els, Fijn om te lezen dat de eerste deelname bij ons goed is bevallen. Dank voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, CHDR

Peter Heemskerk

Er wordt van alles gedaan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Peter, Dank voor de 5-sterren beoordeling! Goed om te horen dat de deelname is bevallen. Met vriendelijke groet, CHDR

Anja Van Putten

De ervaringen zijn stuk voor stuk positief geweest. Kundig personeel, fijne sfeer, leuke deelnemers, fijn extra zak centje.

Chdr is altijd goed telefonisch en via de mail te bereiken. In mij ervaring worden afspraken ook altijd nagekomen, bijvoorbeeld bij terugbelafspraken. De sfeer is fijn en persoonlijk. En het eten... Chdr is altijd goed telefonisch en via de mail te bereiken. In mij ervaring worden afspraken ook altijd nagekomen, bijvoorbeeld bij terugbelafspraken. De sfeer is fijn en persoonlijk. En het eten dikke prima.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Anja, Dank dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven! Super om te horen dat alles is bevallen. Tot de volgende deelname! Met vriendelijke groet, CHDR

Arie van den Top

Was een leuk onderzoek met aardige testen.

Communicatie is redelijk. Jammer dat je nog steeds bij binnenkomst geen planning op papier krijgt wat er allemaal gaat gebeuren...
Sfeer is verder uitstekend. Hangt natuurlijk wel van de groep...
Sfeer is verder uitstekend. Hangt natuurlijk wel van de groep af.
Was 3x 2 dagen dus tijd was snel gevult.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Arie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij gaan de aandachtspunten meenemen zodat wij het verblijf van deelnemers bij ons kunnen verbeteren. Met vriendelijke... Beste Arie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij gaan de aandachtspunten meenemen zodat wij het verblijf van deelnemers bij ons kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, CHDR

Maila

Prima, fijne omgeving. Iedereen is duidelijk over wat er gaat gebeuren. Mooi schoon en het eten is prima. Fijn dat er een vegan optie was. Tuurlijk was het wel vermoeiend om zoveel testen te doen en... Prima, fijne omgeving. Iedereen is duidelijk over wat er gaat gebeuren. Mooi schoon en het eten is prima. Fijn dat er een vegan optie was. Tuurlijk was het wel vermoeiend om zoveel testen te doen en zoveel bloed afname. Maar dat hoort bij zulk onderzoek.

Communicatie is goed. De sfeer is open en veilig. Mijn tijdsbesteding was prima voor een kort verblijf.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Maila, Goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

DE MUYER LEO

Leuk,heel vriendelijk personeel

alle drie was ok.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Leo, Dank voor de 5-sterren beoordeling! Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Margot van Wijk

Heel positief

Gezellige sfeer en goed communicatie met verpleging en artsen

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Margot, Wat een mooie beoordeling! Fijn dat de deelname goed is bevallen. Met vriendelijke groet, CHDR