Eva

Goed ontvangen, duidelijke instructies. Helaas was mijn deelname wel vrij kort doordat ik niet geschikt was voor het onderzoek.

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

Communicatie was duidelijk en goed zowel via de telefoon als via de mail. Op locatie ging alles vlot en ik kon ook aangeven dat ik door college graag eerder aan de beurt kwam; hier werd goed naar... Communicatie was duidelijk en goed zowel via de telefoon als via de mail. Op locatie ging alles vlot en ik kon ook aangeven dat ik door college graag eerder aan de beurt kwam; hier werd goed naar geluisterd.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Eva, Wat een mooie beoordeling! We zien je aanmelding voor een volgende deelname graag tegemoet. Met vriendelijke groet, CHDR

Wanda van Koppen

Positief, ontspannend, goed verzorgd

De communicatie is uitstekend en vriendelijk. De sfeer is goed. De tijdsbesteding is voor mij prima, TV, krant en de rest kan je zelf meenemen

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Wanda, Dank voor de mooie feedback! Fijn om te lezen dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, CHDR

Kevin Smaili

Dikke prima!

Communicatie was prima. Sfeer was goed tijdsbesteding was ok.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Kevin, Wat een mooie 5-sterren beoordeling! Dank voor het achterlaten van de feedback op de deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

B. Mendes

Prettig

We waren met een leuke groep communicatie was top duidelijk de verpleegsters en artsen waren heel aardig en behulpzaam

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste B. Mendes, Dank voor de goede beoordeling! Fijn om te lezen dat je een prettige deelname hebt gehad bij ons. Met vriendelijke groet, CHDR

Bing Thio

Leuk! Prima plek op de 5e verdieping.

De communicatie was goed, de sfeer was prettig, some zitten er wel rare mensen tussen, maar dat maakt het ook wel weer interessant haha. Verder was het fijn dat we mochten eten wat we wilden in de... De communicatie was goed, de sfeer was prettig, some zitten er wel rare mensen tussen, maar dat maakt het ook wel weer interessant haha. Verder was het fijn dat we mochten eten wat we wilden in de ochtend en middag :)

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Bing, Goed om te lezen dat je een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Dank voor het achterlaten van de beoordeling. Met vriendelijke groet, CHDR

Ilse de Horde

Top!

Tijdsbesteding heel fijn, lekker eigen gang. Communicatie prima en sfeer goed. Eten was ook goed geregeld.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Ilse, Goed om te lezen dat je de deelname als top omschrijft! Dank voor de mooie feedback. Met vriendelijke groet, CHDR

Minco den Heyer

Vriendelijk en kundig personeel, sfeer in in het algemeen alsook met vrijwilligers onderling prima, communicatie verliep over het algemeen ook goed. De tijdsbesteding is ook wat je er zelf van... Vriendelijk en kundig personeel, sfeer in in het algemeen alsook met vrijwilligers onderling prima, communicatie verliep over het algemeen ook goed. De tijdsbesteding is ook wat je er zelf van maakt; in mijn geval neem ik wat werk en wat te lezen mee en geniet ik van het kijken naar series en films.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Minco, Dank voor de feedback! Fijn dat je een prima ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, CHDR

Jonne Soepenberg

Het was een overzichtelijk, prettig onderzoek waarbij zowel de arts als verpleegkundigen erg fijn waren in de omgang en uitspraken wat de verwachtingen waren

De sfeer op het CHDR vond ik erg fijn! Medewerkers waren allemaal vriendelijk en geïnteresseerd, dat heeft me positief verrast. Verder was het duidelijk hoe het onderzoek eruit zag en wist ik waar... De sfeer op het CHDR vond ik erg fijn! Medewerkers waren allemaal vriendelijk en geïnteresseerd, dat heeft me positief verrast. Verder was het duidelijk hoe het onderzoek eruit zag en wist ik waar ik aan toe was. In mijn specifiek onderzoek had ik niet heel veel tijd tussendoor om iets anders te doen, maar dat was verder prima.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Jonne, Dank voor het schrijven van een mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de sfeer fijn was en alle medewerkers allemaal vriendelijk en geïnteresseerd waren. We zien je graag terug bij... Beste Jonne, Dank voor het schrijven van een mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de sfeer fijn was en alle medewerkers allemaal vriendelijk en geïnteresseerd waren. We zien je graag terug bij een volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Mirthe de Winde

Ik heb een goede ervaring gehad. Alles was goed geregeld.

De communicatie was allemaal heel duidelijk. Ik wist goed wat ik kon verwachten. Er was een prettige rustige sfeer bij de keuring en het onderzoek en ik voelde me zeer op mijn gemak. De afspraken... De communicatie was allemaal heel duidelijk. Ik wist goed wat ik kon verwachten. Er was een prettige rustige sfeer bij de keuring en het onderzoek en ik voelde me zeer op mijn gemak. De afspraken verliepen vlot en ik hoefde nergens lang op te wachten.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Mirthe, Wat een mooie 5-sterrenbeoordeling! Wij zijn je graag terug bij een volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR

Anneke Van den Top-Keijzers

Erg plezierig

Een fijn verblijf met aardig en professioneel personeel. Lijkt wel een betaalde vakantie .

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Anneke, Dank voor de feedback! Fijn dat de deelname erg plezierig was. Tot de volgende deelname. Met vriendelijke groet, CHDR