Meili Weijman

Chaotisch en onduidelijk

Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

vond dat er nauwelijks tot geen communicatie was. Het was heel vaag wat de bedoeling was en wat er van mij verwacht werd en wat ik allemaal kon doen en wel of niet mocht doen in het onderzoekscentrum. Kreeg nogal het idee dat ik het zelf maar mocht uitzoeken. Qua sfeer vond ik het ook nogal ongemakkelijk. Nieuwe deelnemers/ mensen die gekeurd werden, werden met actieve deelnemers allemaal in een hok gestopt. Vond het nogal apart dat dat niet van elkaar gescheiden werd. Qua tijdsbesteding was het gewoon heel onduidelijk omdat ik niet wist wanneer ik vrije tijd had of wanneer mijn volgende handeling was. Dit werd na aantal pogingen vragen nog steeds niet duidelijk.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste Meili, Wat vervelend om te horen dat de deelname minder goed is bevallen! Wij streven er namelijk altijd naar om het verblijf van deelnemers zo prettig mogelijk te laten verlopen. We proberen deelnemers zo goed mogelijk te informeren over de verwachting en tijdsbesteding per dag via de deelnemersinformatiebrief en met een tijdslijst per dag die ingezien kan worden bij het verblijf in de kliniek. We willen graag verder uitzoeken waarom dit bij jou niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan. Het lukte helaas niet om je telefonisch te bereiken, graag zouden wij in contact met je komen om het te bespreken. Dank in elk geval voor je eerlijke feedback en we zullen dit intern ook verder opvolgen. Met vriendelijke groet, CHDR

Score voor Centre for Human Drug Research: 2.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee