Sandra

We hebben een paar heerlijke dagen in de Elzas gehad. Gerieflijke en schone hotelletjes, goed ontbijt en lunchpakket. Ook van t diner hebben we steeds genoten. Mooie dorpjes gezien tijdens goed... We hebben een paar heerlijke dagen in de Elzas gehad. Gerieflijke en schone hotelletjes, goed ontbijt en lunchpakket. Ook van t diner hebben we steeds genoten. Mooie dorpjes gezien tijdens goed bewegwijzerde fietstocht. Vanwege t enigszins wisselvallige weer hebben we niet iedere dag gefietst, hiervoor in de plaats wandeling gemaakt, ook zeer de moeite waard. Kortom een aanrader voor een paar dagen ertussenuit.

Krouwels

Ondanks alle coronaperikelen, waardoor 2 keer uitgestelde reis, weer zeer geslaagd weekend aan de Moezel

Teun van Dijk & Vera Kruiper

Onze ervaring met Cazebonne was fantastisch! We hebben nooit eerder zo'n soort reis meegemaakt waarin veel voor ons is georganiseerd, dus we wisten niet zeker of het goed zou bevallen. De wijnreis... Onze ervaring met Cazebonne was fantastisch! We hebben nooit eerder zo'n soort reis meegemaakt waarin veel voor ons is georganiseerd, dus we wisten niet zeker of het goed zou bevallen. De wijnreis naar Portugal (Porto, Vinho Verder, Douro) heeft onze verwachtingen overtroffen! We zijn op geweldige plekken geweest, fantastische wijnmakers ontmoet, uren met hun kunnen praten over wijn. Verschillende wijnbedrijven met verschillende verhalen. De overnachtingen waren ook allemaal zeer positief. Het bleek ontzettend prettig dat alles voor ons was georganiseerd, we waren overal zeer welkom en waren goed op de hoogte van onze komst. We hadden om wat extra tips gevraagd voor vrije tijd, welke wijnhuizen aan te bevelen zijn, en die hebben we ontvangen. Met een contactpersoon via Cazebonne in Portugal hebben we een paar keer contact gehad die ons ook heel goed heeft geholpen.

Laurie

Fijn contact; hulpvaardig en correct. En heel mooie reis gemaakt.

MB

Reis geboekt die helaas door Corona is verschoven. Nu echter helemaal geen reactie meer op mails en telefoons . Lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben. Erg onaangenaam

Bas

Communicatie is professioneel en toch persoonlijk. Aangeboden reis was geweldig

Els

Heel fijn persoonlijk reibureau

H Swinnen

Geweldig van A tot Z!

Sandra Alberts

Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat... Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat zou wel een aanrader zijn.