Bas

Communicatie is professioneel en toch persoonlijk. Aangeboden reis was geweldig

Els

Heel fijn persoonlijk reibureau

H swinnen

Geweldig van A tot Z!

Sandra Alberts

Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat... Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat zou wel een aanrader zijn.

Nancy Been

Prachtige locaties in Puglia!

Marc

Goed georganiseerde reizen, prettig contact

Peter en Ineke Huisman

Alles prima geregeld

Jan van Omme

We zijn bijzonder tevreden over de reis met Cazebonne,goed uitgekozen overnachting adressen en de excursies waren ver boven verwachting.

Philip Potasse

Zeer goed geregeld. Hele leuke restaurants en hele leuke B&B's. Ook bij de wijn domeinen werden we heel prettig ontvangen. Enige kleine aandachtspunt is dat bij de boeking geen aparte bedden geboekt... Zeer goed geregeld. Hele leuke restaurants en hele leuke B&B's. Ook bij de wijn domeinen werden we heel prettig ontvangen. Enige kleine aandachtspunt is dat bij de boeking geen aparte bedden geboekt waren. Dit werd gelukkig snel opgelost bij onze laatste verblijfplek.