Nicole Horak

Heel fijn, er wordt goed meegedacht en hele mooie plekken

Hetty Spaans

Zeer goed reisbureau als je advies wilt voor een exclusieve reis

Hennie de Jonge

Cazebonne heeft onze eetclubreis tot in de puntjes verzorgd: prachtige locatie waar we verbleven en de kookworkshop & wijnproeverij was erg leuk & leerzaam!

Caroline Jansen

Heerlijke reis gehad, goed georganiseerd.

Een mooie wijnreis gemaakt met bijzondere verblijfadressen, verassende wijnproeverijen

Uitstekend hotel en goede keuken. Het restaurant op zaterdagavond was eveneens uitstekend. Mooie wijnadressen. Gezellige groep onder leiding van Ellen. Voor herhaling vatbaar!!!!

Alexander

Opnieuw een hele leuke reis

Bas Winter

Onze ervaring met Cazebonne is zeer positief. Voor ons is er een reis gemaakt in Zuid-Limburg, vlakbij Vaals. Er was een prachtig b&b gereserveerd voor ons met zeer vriendelijke eigenaren. In ons... Onze ervaring met Cazebonne is zeer positief. Voor ons is er een reis gemaakt in Zuid-Limburg, vlakbij Vaals. Er was een prachtig b&b gereserveerd voor ons met zeer vriendelijke eigenaren. In ons lange weekend weg hebben we 3 verschillende wijndomeinen bezocht en alle 3 waren ze heel anders. Dat ze alle 3 zo anders waren was erg leuk, maar ook leerzaam. De hele reis was zeer goed georganiseerd en ook de restaurants waren fantastisch! Wij hebben een prachtig weekend gehad waar we met veel plezier aan terug denken!

Helene

Prachtige, afwisselende reis. Voldeed aan verwachtingen.