Sandra Alberts

Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat... Heerlijke ontspannende reis die me verrast heeft. Ik kan geen tip kwijt dus doe ik het hier; een rondleiding bij Sint Martinus had ik verwacht. Achteraf heb ik het niet goed genoeg gelezen, maar dat zou wel een aanrader zijn.

Nancy Been

Prachtige locaties in Puglia!

Goed georganiseerde reizen, prettig contact

Alles prima geregeld

Jan van Omme

We zijn bijzonder tevreden over de reis met Cazebonne,goed uitgekozen overnachting adressen en de excursies waren ver boven verwachting.

Philip Potasse

Zeer goed geregeld. Hele leuke restaurants en hele leuke B&B's. Ook bij de wijn domeinen werden we heel prettig ontvangen. Enige kleine aandachtspunt is dat bij de boeking geen aparte bedden geboekt... Zeer goed geregeld. Hele leuke restaurants en hele leuke B&B's. Ook bij de wijn domeinen werden we heel prettig ontvangen. Enige kleine aandachtspunt is dat bij de boeking geen aparte bedden geboekt waren. Dit werd gelukkig snel opgelost bij onze laatste verblijfplek.

Luky Hoeffnagel

Heerlijke dagen gehad in de Ahr! Wat een mooi gebied! Goed georganiseerd, een gevarieerd en erg leuk programma!

Roland

Hele mooie ervaring. Super locatie voor verblijf. Moeder en zoon zijn erg gastvrij en zeer behulpzaam. Erg leuke en leerzame trips.

KDS Stansvormen Weert B.V.

Uitmuntend

BOGAERT - VILEZ

Super communicatie en regeling!