Tevredenheid over product
Bezorging

Peter

Goede service, fantastische tafel, kwalitatief hoogstaand

Goede afspraken over levering, netjes bezorgd, de bestelde tafel was boven verwachting mooi

Maarten Reuvekamp

Gewoon prima!

Jacquelien de Rooij

Wij zijn heel tevreden over de meubels die door Castor gemaakt zijn. Mooi materiaal en mooi afgewerkt.

Goede informatie en sowieso leuk om bij Castor te gaan kijken.

Özcan Erdönmez

Geen klachten, product bevalt uitstekend.

S.van der Wal

Levering conform afspraken

Aandacht voor de details en leverafspraken

Brenda

Mooie kast op maat

Mooie kast en helemaal volgens onze wensen gemaakt

We hoorden hele lange tijd niets over de bezorgdatum tot vlak ervoor

P.Klaassen

Zoals verwacht een prima product geleverd; had graag wat meer tussentijdse informatie gehad

Uitstekend product, klantvriendelijk

informatie in periode tussen bestelling en aflevering

Reini

Een net bedrijf dat zorgvuldig met de order omgaat. Checkt, is dit wat u wilt. Tijdige informatieverstrekking over levering. Correcte medewerkers die volgens afgesproken tijd bezorgen. Goed... Een net bedrijf dat zorgvuldig met de order omgaat. Checkt, is dit wat u wilt. Tijdige informatieverstrekking over levering. Correcte medewerkers die volgens afgesproken tijd bezorgen. Goed eindproduct. Wij hebben nu drie kasten staan en zijn heel tevreden. Veel succes met uw bedrijf.

*Reactie op vragen per mail binnen een dag.
* Sjouwen van kast naar de eerste verdieping was geen probleem (met behulp van mijn twee zoons,) ondanks dat de kast de draai bijna niet haalde.

Kast naar 1e verdieping was bijna een probleem geweest. Dat had ik mij bij de bestelling niet gerealiseerd. Wellicht had u mij als klant daarop kunnen wijzen

Jos vd Broek

Ok

Hier en daar knellen de laden een beetje. Het loopwerk van de laden zou wat beter kunnen.

jack overkamp

Prima en behulpzaam